Gå til innhold

Noen med erfaring med psykisk uro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste 4 ukene har jeg hatt sånn indre uro, og kan stresse meg skikkelig opp og være superbekymret over ting som egentlig er bagateller. Jeg har i samme periode hatt elveblest 4!! ganger! Aldri hatt dette før i hele mitt liv, og er heller ikke allergisk. Tenker jo at det har en sammenheng med uroen. Er fryktelig ubehagelig å ha det sånn :(

Noen med tips til hva som kan gjøres?

Anonym poster: c13745bf0341cb031bc4565a9294e4eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt råd er: Gå til fastlegen din og fortell om dine plager. Få henvisning til samtaleterapi, si nei til piller i første omgang.

Anonym poster: 11cefe8c76df5dbb2b2259d7152fb479

Skrevet

Jeg tenker generalisert angst når jeg leser dette. Jeg har hatt dette selv, og har det litt enda.

http://no.wikipedia.org/wiki/Generalisert_angstlidelse

Ikke piller, men samtaler, kan hjelpe. Og også positive endringer i livet generelt gjør underverker :)

Anonym poster: 98f8c6ad2c612e18ae362549a0a6df47

Skrevet

Jeg tenker generalisert angst når jeg leser dette. Jeg har hatt dette selv, og har det litt enda.

http://no.wikipedia.org/wiki/Generalisert_angstlidelse

Ikke piller, men samtaler, kan hjelpe. Og også positive endringer i livet generelt gjør underverker :)

Anonym poster: 98f8c6ad2c612e18ae362549a0a6df47

Jeg tenker at man ikke skal begynne å stille noen diagnose pp noen andre inne på et nettforum. Det får være opp til en lege.

Anonym poster: 11cefe8c76df5dbb2b2259d7152fb479

Skrevet

Kan bare si at ja, det er veldig ubehagelig å ha indre uro! Jeg har hatt det selv i sammenheng med insomnia. Det kan godt hende det har sammenheng med elveblesten, fysisk og psykisk henger vel sikkert ofte sammen. Enig med å gå til legen i første omgang.

Skrevet

Enig med de over her. Da til legen. Det ordner seg nok helt sikkert:)

Anonym poster: 923919618bb93230c6d2716a6e976aa3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...