Gå til innhold

LATSABB!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en samboer som bruker ALLE fridagene sine, helg, ferie osv på å sitte i sofaen og glane på tv! Når han liksom rydder soper han alt bort i et hjørne og tror han er kjempeflink! Hjelper ikke med matlaging, ungestell og leker aldri med de. Tar de forferdelig sjelden med ut og er faktisk sur og sint på de hele tiden! Det er blitt så gale nå at de griner etter meg når han skal legge de, de vil ikke bort å sitte på fanget når han spør osv.

Det verste er at jeg ikke sier noe, da blir det rabalder! Faen så tøffel jeg er!

Anonym poster: 1bc5add2502c324a40b38afea19cf6e6

Videoannonse
Annonse
Gjest Skofantomet
Skrevet

Og du vil ha? Sympati? Et spark i ræven? :)

Skrevet

Samboer? Du har vel strengt tatt kun barn....

Skrevet

Og du vil ha? Sympati? Et spark i ræven? :)

Ut litt frustrasjon :P

OG et digert spark i ræven, takk! Hvordan kan jeg få han til å forstå at 50 % av husarbeid og barnestell er hans oppgave? Skrive liste? Har sagt det til han flere ganger, men alltid på en sånn søt og snill måte. Så sier han at han skal skjerpe seg, klinker til med å "rydde stua" (soper alt bort i en krok) Og så er den samtalen glemt, Åååårh!!! Er som å bo med en tenåring!!!

Skrevet

Samboer? Du har vel strengt tatt kun barn....

Jepp... :(

Skrevet

Gi beskjed! !!!!! Så får det heller bli rabalder? ! Han kan ikke forsette sånn. Ikke bra for deg, eller barna. Mann deg opp. Ta tak!

Anonym poster: 76ee60baa6466dac21bdfd4a59108a4a

Skrevet

Gi beskjed! !!!!! Så får det heller bli rabalder? ! Han kan ikke forsette sånn. Ikke bra for deg, eller barna. Mann deg opp. Ta tak!

Anonym poster: 76ee60baa6466dac21bdfd4a59108a4a

Nei dette er ikke bra! Er totalt utslitt! Ungene sier at pappa kjefter så mye (klikker på han med jevne mellomrom pga dette. Da er jeg ikke redd for rabalder!)

Tror jeg skriver en liste over alt jeg gjør med barn, hus og matlaging. Så skriver jeg det han gjør... tipper han blir flau da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...