Gå til innhold

Mannen er sur og grinete fordi jeg er gravid....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sier han ikke er klar likevel.. vil jeg skal ta abort. Noen som har opplevd dette? Oghar han evt stått fast på sitt eller skiftet mening og gledet seg etterhvert?

Anonym poster: c3e087092ebdcefb6b89a34b2da2023b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Ikke er klar likevel", altså han har ombestemt seg etter du har blitt gravid. Er det mulig sier bare jeg.

Anonym poster: c2d4916b05a069d3c3bc82d28b83a256

Skrevet

herregud, det må være noe av det minst modne jeg har hørt. Kan da ikke angre når du først er gravid!!!! Herremin, det er jo et liv det er snakk om her! Han har sikkert bare panikk, ikke finn på å ta abort grunnet ham. Gi ham litt tid, så kommer han nok over sjokket. Men gud bedre så sint jeg hadde vært!!!

Anonym poster: d4abceb823cf594ae18448a0eaabc18d

Skrevet

Høres ikke ut som om han har vært særlig motivert for barn i utgangspunktet?

Anonym poster: 1aa4a622bf36972814dd40432d43ed2c

Skrevet

Ja skjønner ikke mye jeg.. er veldig skuffa over han..

Skrevet

Be ham vise legitimasjon til deg, siden det er ulovlig å være sammen med gutter som er så unge at de enda ikke har hatt seksualundervisning på skolen. Ellers hadde han visst at det KAN bli barn når man har sex, beskyttelse eller ei.

Anonym poster: 1ca70e1641ca8291c1fa32554c228cc0

Skrevet

Veldig umodent av han hvis dere var enige om et barn i utgangspunktet. Og ikke vurder abort for hans skyld! Som andre sier, så har han sikkert bare fått litt panikk nå når du faktisk er gravid, og har begynt å tenke på alt det fører med. Forhåpentligvis så ønsker han barnet igjen :) Lykke til! Klem

Anonym poster: 9c0ded98fc7e0cec24e192b772835097

Skrevet

Ja skjønner ikke mye jeg.. er veldig skuffa over han..

Hvis dere var motiverte prøvere så har han jo satt deg i en umulig posisjon! Enten må du myrde et uskyldig barn, ellers mister du mannen du elsker? :-( Men jeg spør igjen, dere var begge to veldig motiverte og klare for baby?

Skrevet

Ja det var vi... har ikke brukt prevensjon siden i sommer..

Skrevet

En sånn mann ville jeg ikke hatt i livet mitt, men det er nå meg.

Et valg mellom mannen og et barn ville vært veldig enkelt for meg.

Skrevet

Barnefaren her gjorde det slutt når jeg var gravid å kom ikke inn i livet til sønnen vår før han var 6 mnder.Når han først kom inn i livet så ble han veldig flink til å stille opp og ser tydlig at han er oppriktig glad i sønnen sin.Nå er gutten var 18 mnder å faren er fortsatt en veldig god far for barnet.

Anonym poster: c5cd4ada68a9aa162fed6c9decd9b260

Skrevet

Da ville jeg dratt sammen til samtale med en profesjonell. Her må det ha skjedd noe i knolken hans som ikke stemmer helt siden dere har prøvd i over 8 mnd.

Skrevet

Hvor gamle er dere?

Du må uansett bestemme deg hva du skal gjøre ut i fra hva du ønsker. Å ta en abort man har blitt presset til tror jeg kan bli veldig traumatisk.

Har desverre ikke samme erfaring, men jeg vet at samboer var veldig spent/nervøs til tider, men det gikk fint etter at ungen ble født. Og han blir bare flinkere og flinkere som pappa :)

Skrevet

Vi er godt voksne og har barn fra før. Kommer ikke til å ta abort. Men han er så stressa over dette at han ikke får sove om natta. Vondt å få en sånn reaksjon når det endelig klaffet. Tror han tenkte at det kom til å ta evigheter og forholdt seg ikke til det.

Skrevet

Vis han døra og og si at det var hyggelig og bli kjent med han , men enda hyggeligere at han dro. Han skal da ikke bestemme om du skal ta abort. Det er ditt valg.

Skrevet

abort virker så veldig enkelt for mange menn, det er ikke deres kropp og de har ikke samme tilknytning til foster som vi har som bærer det inni oss.

Jeg hadde ikke gått med på abort fordi mannen hadde ombestemt seg, man kan ikke prøve å få barn og så bare ikke ville ha de i min bok.

Og om jeg hadde gått med på abort, velge bort barnet hadde det inkludert å velge bort mannen.

Jeg tenker dog at det nok er en mulighet for at han forandrer mening når nyheten har lagt seg og han begynner å få et forhold til det og skulle bli pappa, samtidig er det langt fra noen garantier for dette. Det er det kun tiden som kan vise

Anonym poster: b3aabc4f3ebf19f9d2e2d45c01714ba4

Skrevet

Vi er godt voksne og har barn fra før. Kommer ikke til å ta abort. Men han er så stressa over dette at han ikke får sove om natta. Vondt å få en sånn reaksjon når det endelig klaffet. Tror han tenkte at det kom til å ta evigheter og forholdt seg ikke til det.

Så fordi han ikke har giddet å tenke over det eller forholde seg til det så syns han det hadde vært fint om du tok abort?? For en idiot, skjønner at du er kjempelei deg!

Skrevet

Takk for støtte jenter. Visste at jeg egentlig burde være FORBANNET!

Skrevet

Ja, for en fyr! Fy søren.

Anonym poster: c4d44353b7d9a6923a67fe4fb02aa81d

Skrevet

Klem

Anonym poster: cb4f14bec9a7940d54993ae7b8004b24

Skrevet

For en fortvilet situasjon. Forhåpentligvis tar han fort til fornuften. Stor klem til deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...