snart 4 barns mamma75 Skrevet 1. april 2013 #1 Skrevet 1. april 2013 har termin i november og har i den siste mnd bare blitt mer og mer kvalm ,nå klarer jeg snar ikke kjøre bil mer ,andre som har det sånn ,mitt 4 barn og aldri opplevd sånn kvalme før :/ og hva hjelper ???
2apekatter og en ... Skrevet 2. april 2013 #2 Skrevet 2. april 2013 Hadde det sånn en periode. Heldigvis roa seg litt nå. Gått fra konstant kvalme til en kvalmebye om morgenen og en om kvelden. For meg hjalp lite. Men eneste jeg fikk i meg var kornmo kjeks, druer og fanta lemon :Pdu kan prøve vørterøl, det hjalp meg veldig forige svangerskap. og en annenting som hjalp da var tørket knust ingefær. Smaker pyton og er veeeldig tørt, men var knapt kvalm resten av dagen. (denne gangen klarer eg ikke lukten)
snart 4 barns mamma75 Skrevet 3. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2013 takk for svar ,har vært hos legen og fått noen tabelletter som ska hjelpe så nå er det bare å smøre seg med litt tålmodighet og se om det kan virke litt dempene jaffal ,hadde vært deilig med noen timer søvn for å si det sånn
Påanigjen:) Skrevet 3. april 2013 #4 Skrevet 3. april 2013 Kjøp sea band på apoteket! Hjalp meg umiddelbart!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå