Gå til innhold

Kjeme bidraget i morgon????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da hadde vært noko!!!!!

 

Anonym poster: 69b69fd9df3d360d5a0b036540a15f7c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva, barnebidraget?

det kom 27.mars hos meg, bor i Trondheim...

 

Anonym poster: 1d4fd4836f756c567441bebaa7018bbd

Skrevet

Hva, barnebidraget?

det kom 27.mars hos meg, bor i Trondheim...

 

Anonym poster: 1d4fd4836f756c567441bebaa7018bbd

 

Sikker på at det ikke var barnetrygda som kom da?

 

Anonym poster: 7e5aedbfe1d3315e1701e579d3d01fb6

Skrevet

Hva, barnebidraget?

det kom 27.mars hos meg, bor i Trondheim...

 

Anonym poster: 1d4fd4836f756c567441bebaa7018bbd

 

Sikker på at det ikke var barnetrygda som kom da?

 

Anonym poster: 7e5aedbfe1d3315e1701e579d3d01fb6

Barnatrygdo kom då!!!!!! Den er brukt opp!!!!! No venta me på bidraget!!!!

 

Anonym poster: 69b69fd9df3d360d5a0b036540a15f7c

Skrevet

Hva, barnebidraget?

det kom 27.mars hos meg, bor i Trondheim...

 

Anonym poster: 1d4fd4836f756c567441bebaa7018bbd

 

Sikker på at det ikke var barnetrygda som kom da?

 

Anonym poster: 7e5aedbfe1d3315e1701e579d3d01fb6

Barnatrygdo kom då!!!!!! Den er brukt opp!!!!! No venta me på bidraget!!!!

 

Anonym poster: 69b69fd9df3d360d5a0b036540a15f7c

 

Jeg venter fortsatt på barnetrygda og har noen tusen som kommer inn i morgen. Hurra :D

 

Anonym poster: 7e5aedbfe1d3315e1701e579d3d01fb6

Skrevet

Hva, barnebidraget?

det kom 27.mars hos meg, bor i Trondheim...

 

Anonym poster: 1d4fd4836f756c567441bebaa7018bbd

 

Sikker på at det ikke var barnetrygda som kom da?

 

Anonym poster: 7e5aedbfe1d3315e1701e579d3d01fb6

Barnatrygdo kom då!!!!!! Den er brukt opp!!!!! No venta me på bidraget!!!!

 

Anonym poster: 69b69fd9df3d360d5a0b036540a15f7c

 

Jeg venter fortsatt på barnetrygda og har noen tusen som kommer inn i morgen. Hurra :D

 

Anonym poster: 7e5aedbfe1d3315e1701e579d3d01fb6

Åfyttikatta du har da fint!!!!! Heldig du!!!!!! Då må du kosa deg masse med pengane og kjøpa noko godt!!!!!

 

Anonym poster: 69b69fd9df3d360d5a0b036540a15f7c

Skrevet

Faaan du bruker penger assa..... :P Husk du sitter på ei gullgruve, ho Laura vettu :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...