Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #1 Skrevet 1. april 2013 Da hadde vært noko!!!!! Anonym poster: 69b69fd9df3d360d5a0b036540a15f7c
Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #2 Skrevet 1. april 2013 Hva, barnebidraget? det kom 27.mars hos meg, bor i Trondheim... Anonym poster: 1d4fd4836f756c567441bebaa7018bbd
Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #3 Skrevet 1. april 2013 Hva, barnebidraget? det kom 27.mars hos meg, bor i Trondheim... Anonym poster: 1d4fd4836f756c567441bebaa7018bbd Sikker på at det ikke var barnetrygda som kom da? Anonym poster: 7e5aedbfe1d3315e1701e579d3d01fb6
Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #4 Skrevet 1. april 2013 Hva, barnebidraget? det kom 27.mars hos meg, bor i Trondheim... Anonym poster: 1d4fd4836f756c567441bebaa7018bbd Sikker på at det ikke var barnetrygda som kom da? Anonym poster: 7e5aedbfe1d3315e1701e579d3d01fb6 Barnatrygdo kom då!!!!!! Den er brukt opp!!!!! No venta me på bidraget!!!! Anonym poster: 69b69fd9df3d360d5a0b036540a15f7c
Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #5 Skrevet 1. april 2013 Hva, barnebidraget? det kom 27.mars hos meg, bor i Trondheim... Anonym poster: 1d4fd4836f756c567441bebaa7018bbd Sikker på at det ikke var barnetrygda som kom da? Anonym poster: 7e5aedbfe1d3315e1701e579d3d01fb6 Barnatrygdo kom då!!!!!! Den er brukt opp!!!!! No venta me på bidraget!!!! Anonym poster: 69b69fd9df3d360d5a0b036540a15f7c Jeg venter fortsatt på barnetrygda og har noen tusen som kommer inn i morgen. Hurra Anonym poster: 7e5aedbfe1d3315e1701e579d3d01fb6
Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #6 Skrevet 1. april 2013 Hva, barnebidraget? det kom 27.mars hos meg, bor i Trondheim... Anonym poster: 1d4fd4836f756c567441bebaa7018bbd Sikker på at det ikke var barnetrygda som kom da? Anonym poster: 7e5aedbfe1d3315e1701e579d3d01fb6 Barnatrygdo kom då!!!!!! Den er brukt opp!!!!! No venta me på bidraget!!!! Anonym poster: 69b69fd9df3d360d5a0b036540a15f7c Jeg venter fortsatt på barnetrygda og har noen tusen som kommer inn i morgen. Hurra Anonym poster: 7e5aedbfe1d3315e1701e579d3d01fb6 Åfyttikatta du har da fint!!!!! Heldig du!!!!!! Då må du kosa deg masse med pengane og kjøpa noko godt!!!!! Anonym poster: 69b69fd9df3d360d5a0b036540a15f7c
Gjest Skrevet 1. april 2013 #7 Skrevet 1. april 2013 Faaan du bruker penger assa..... Husk du sitter på ei gullgruve, ho Laura vettu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå