Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #1 Skrevet 1. april 2013 Jeg savner en god sportsdel på min egen Briovogn( kombivogn) og lurer på om det er noen som har denne vogna og som synes sportsdelen er god? Er den fin å sitte i for en baby i 6-7 mnds alderen? og passer den til barnet er rundt 3 år? Anonym poster: d67f857837dc6f8e452fbcee73a5ec7a
Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #2 Skrevet 1. april 2013 ingen som har denne? Anonym poster: d67f857837dc6f8e452fbcee73a5ec7a
Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #3 Skrevet 1. april 2013 Er veldig glad i min skal brukes på barn nr 2 nå Anonym poster: 138ed56e3ab26287b08443b8a6fe73f8
Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #4 Skrevet 1. april 2013 Har vært glad i vogna her, men etter ca 1,5 års alder på barnet syntes jeg vogna ble veldig tung å dra på. I utgangspunktet en noe tung vogn, men så ikke problemet før ungen ble tung i tillegg. Anonym poster: fa9e4d9e153f43d72d1a6c88da9d1693
Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #5 Skrevet 1. april 2013 Må bare presisere at det ikke var løfting inn og ut av bil som var tungt med vogna, men å gå i oppoverbakker/nedoverbakker og ulendt terreng. Anonym poster: fa9e4d9e153f43d72d1a6c88da9d1693
Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #6 Skrevet 1. april 2013 Jeg har den og er kjempefornøyd. Nå er ikke minsten her mer enn 5 mnd, men jeg syns den er lett og god å kjøre. Jeg har ikke prøvd sportsdelen, men babyer skal jo ikke sitte før tidligest 8-9 mnd alder, så jeg har god tid før jeg skifter. Anonym poster: 9fa47871d4ea866cbb456587a292a188
Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #7 Skrevet 1. april 2013 Har den vogna. Syns vogna i seg selv gjør en god jobb. Fin å trille både i liggedelen og sittedelen. God plass til både barn og voksipose. Jeg syns den var tung da. Alt for tung. Så neste gang skal jeg se etter en lettere vogn. Anonym poster: e06aa1fa43e47df2cfca2e3a3210e4f3
Musemor med tre søte små Skrevet 1. april 2013 #8 Skrevet 1. april 2013 Jeg elsker den vognen, men den er litt stor og tung. Dersom du har en bil uten stort bagarsjerom vil den ikke få plass
SmellyCat Skrevet 1. april 2013 #9 Skrevet 1. april 2013 Jeg er veldig fornøyd med min. Supplerte bare med en mindre og lettere vogn når ungen var litt over året. Vi bruker fortsatt begge.
2013 Skrevet 1. april 2013 #10 Skrevet 1. april 2013 Jeg har mondial, men det er jo samme. Elsker min:) Har ikke prøvd andre så mulig den er tung, men det syns ikke jeg som er vant til bare den. Ser på det som ekstra trening;)
Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #12 Skrevet 1. april 2013 Vogna er fin så lenge du ikke kjøper sportsunderstellet. Det er vekdig tungt. Har bestilt classic crome understell til vår. Duo s er også et bra understell. Du kan velge mellom 4 forskjellige. Super vogn! Anonym poster: 74fd4d6d0e9ba793e1317ff774fd7245
Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #13 Skrevet 1. april 2013 Classic chrome tåler ikke snø/salt, norsk vinter. Det blir misfarget. Anonym poster: 4d9a8da20265d15f6d8b787e7f2744cd
Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #14 Skrevet 1. april 2013 Jeg har den og er kjempefornøyd. Nå er ikke minsten her mer enn 5 mnd, men jeg syns den er lett og god å kjøre. Jeg har ikke prøvd sportsdelen, men babyer skal jo ikke sitte før tidligest 8-9 mnd alder, så jeg har god tid før jeg skifter. Anonym poster: 9fa47871d4ea866cbb456587a292a188 Du kommer nok til å bytte før;) Anonym poster: 4d9a8da20265d15f6d8b787e7f2744cd
Major HotLips Houlihan Skrevet 1. april 2013 #15 Skrevet 1. april 2013 Super vogn som er god å trille tur med. Egner seg ikke som en inn og ut av bilen-vogn, men som turvogn er den veldig bra også er det god plass i den, både i bagen og i sportsdelen.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #16 Skrevet 1. april 2013 Classic chrome tåler ikke snø/salt, norsk vinter. Det blir misfarget. Anonym poster: 4d9a8da20265d15f6d8b787e7f2744cd tull. Jeg bor i Nord-Norge, med stoooooore snømengder og har hatt vognen i snart 3 år. Ingen missfarging, har smurt den 1 gang grunnet knirkelyd, men det forsvant med en gang Anonym poster: 138ed56e3ab26287b08443b8a6fe73f8
Major HotLips Houlihan Skrevet 1. april 2013 #17 Skrevet 1. april 2013 Classic chrome tåler ikke snø/salt, norsk vinter. Det blir misfarget. Anonym poster: 4d9a8da20265d15f6d8b787e7f2744cd tull. Jeg bor i Nord-Norge, med stoooooore snømengder og har hatt vognen i snart 3 år. Ingen missfarging, har smurt den 1 gang grunnet knirkelyd, men det forsvant med en gang Anonym poster: 138ed56e3ab26287b08443b8a6fe73f8 Men så saltes det ikke like mye her nord som sørpå da
Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #18 Skrevet 1. april 2013 Jeg synes den er for stor og tung, og den begynner å bli for kort å sove i for gutten min på 20 mnd. Syntes den var god som bagvogn, men ville hatt en annen sportsvogn om jeg skulle valgt på nytt. Anonym poster: 059b656f8657bb59646e78af0b793ffc
Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #19 Skrevet 1. april 2013 Classic chrome tåler ikke snø/salt, norsk vinter. Det blir misfarget. Anonym poster: 4d9a8da20265d15f6d8b787e7f2744cd Tull og tøys. Ikke noe problem sørpå heller. Anonym poster: 74fd4d6d0e9ba793e1317ff774fd7245
Fullrulle86 Skrevet 1. april 2013 #20 Skrevet 1. april 2013 Jeg ville heller hat emmaljunga city cross. Super som sportsvogn! Ikke så svær og tung som Edge og Mondial! Fikk sjokk når jeg skulle prøve min venninne som Edge! Svin tung!
*Teoline* Skrevet 1. april 2013 #21 Skrevet 1. april 2013 Hva i all verden er dere laget av som syns den er svintung? Kanskje det er jeg som husker for godt de tunge Simovognene på 90 tallet, sist jeg hadde småbarn, men denne vognen merker man knapt at man triller på. Jeg løfter den daglig inn og ut av bilen og man merker jo knapt at man løfter den? Og jeg bor et sted med MANGE lange og bratte bakker! Og is og snø. Kanskje vi har litt mer muskler her på bygda Jeg kan være enig i at den tar stor plass i bilen, men ellers er den super. Jeg kommer til å holde på bagdelen så lenge jeg kan da, jeg syns han ligger så lunt og godt oppi der
Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #22 Skrevet 1. april 2013 City cross er ikke så god på snø, snøen klabber på hjula. Småstein setter seg fast i dekka. Lufthjul kommer MYE lettere fram på snø. Har for øvrig hatt TO City crosser og til sammen over 30 vogner, jeg vil påstå jeg har god peiling ;-) Det er bare to kg forskjell på edge med classic understell og City cross, det utgjør praktisk talt minimal forskjell. Men det som utgjør stor forskjell er lufdekk vs. plastdekk og 5 cm i bagstørrelse (edge har størst bag). Anonym poster: 74fd4d6d0e9ba793e1317ff774fd7245
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå