Gå til innhold

Converse/ converse look a like fra feks økonomisko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er ekte converse i forhold til converse look a like, tenker da på sålen innvendig? Om dem er like "flate" og vonde.

Jeg trenger gode sko og synes disse ser kule ut. Men har hatt billigutgaven fra Økonomisko tidligere og dem var bare sorgen og skikkelig vonde å ha på.

Anonym poster: 72943b7688506f6ee03dc8cfaf221bdd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har flere par converse. Veldig fornøyd med de. Får ikke vondt i beina.

Skrevet

Hadde på ett par i går, og de er definitivt ikke gode, bare kule:) Løs, god såle må være løsningen. Har også ett par som ligner veldig og kostet en fjerdedel som er veldig gode. Ikke kjøpt her i landet og ingen merker.

Skrevet

Min personlige mening er at det er STOR forskjell på originale Converse og kopiskoene. Jeg elsker Conversene mine, og har for tiden 8 forskjellige.

Men Converse er også flate sko selv om de er bedre på foten enn kopiskoene, så du bør nok prøve dem først. Enkelte kan bare ikke gå i flate sko, mens andre ikke har problemer med det. Folk har forskjellig fotform, forskjellig ganglag osv.

Anonym poster: b19454aee440bcb51c29db243983d447

Skrevet

Plages med at helen min tråkker ned skoen bak, men når jeg bruker converse går det bra! Hatt mine i 2 år nå, og de er fortsatt like gode! Har t.o.m vært å kjøpt et nytt par i en ny farge :) Har hatt look a like tidligere, men disse ble ødelagt med en gang..

Anonym poster: 6153643dba573e6e2bd79a766035a7e5

Skrevet

Jeg synes ikke converse er ikke spesielt gode å gå i. Jeg bruker såler i mine og det fungerer kjempebra.

Skrevet

Converse er vonde og harde.

Anonym poster: b4e65d6642520091e51f5700d0031da3

Skrevet

Paddeflate sko uten skikkelig såle er generelt ikke bra for hverken rygg eller føtter, men folk tåler forskjellig. Jeg klarer det ikke, men har venninner som bor i sine uten plager. Originale er som regel bedre enn kopier i de aller fleste skomerker.

Skrevet

har prøvd converce og de er ikke noe for meg, alt for flate slik at det føles som om hælen går på asfalt....men det går kanskje an å fikse med en innersåle da.

har ikke prøvd økonomisko sine,men er frista til å kjøpe de gule joggeskoa de har til 299, skikkelig kul farge!

Anonym poster: d386c977ef8b33f4e7e5a49d599a3961

Skrevet

Har conversesko, men bruker en løs oppbygd såle inni. Da er de knallgode, hvis ikke er de bare pyton. Altfor flate. Uansett fotform eller ganglag, så er nok ikke Converse noe særlig bra for foten. Sålen på sko skal være litt hevet på midten osv.

Skrevet

Der er jeg supersnobbete, har du ikke råd til å kjøpe originalen, så drit i å kjøpe de...

Må innrømme at jeg syns sånne kopier er latterlig, og jeg fatter ikke at noen har lyst til å kjøpe de. Dette er ikke bare med Converse, men med alle mulige billige kopier, enten det et sko eller ytterjakken.

Men det var kanskje ikke det som var spørsmålet? ;)

Anonym poster: b65bcf5fdb8842ae78a61682fdd9b79a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...