Gå til innhold

Noen her som har tatt MA?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok MA for over 2 måneder siden. Fikk min andre mens i dag etter aborten. Men noe jeg plages med er mensensmerter og store klumper som kommer ut. Hadde det sånn forje mens å, bare at jeg blødde sinnsykt mye i tillegg (som jeg vet er normalt med første mens etter ma). Men er mange klumper, å noen er STORE også. Noen med erfaringer? tenkte å ringe sykehuset i morgen, men visste ikke om det var nødvendig. Takk for svar!

 

Anonym poster: 6f6641d47c2cba4c04937e8e1bbe252a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blødde nesten ingenting etter ma. Mensen kom 5 uker etter , men nå har jeg noen sinnsyke blødninger i utg da. Så etter 4 mnd så fikk jeg noen piller av legen som keg skulle starte på 1 dag av mens for å lette på blødningene, men mensen kom ikke ;)

Men kan ikke huske det var mye klumper og sånn asså... hadde du utskrapning eller medisinsk?

 

 

Anonym poster: 65deb77b8d97a2763e7f39fb7c427790

Skrevet

Jeg hadde en ma for noen år siden. Hadde utskraping.

Blødde ganske lenge etterpå, men ingen klumper

 

Anonym poster: 21f4b764c3816d99d03721512b8119cf

Skrevet

Jeg tok ikke utskraping, men dro tilbake nesten to uke etterpå fordi jeg enda hadde vondt. Å da var det enda rester igjen, så fikk nye piller.

 

Anonym poster: 6f6641d47c2cba4c04937e8e1bbe252a

Skrevet

Kanskje du burde ringe å høre med sykehuse i morra? Kan jo være resta igjen..

 

Anonym poster: 6f6641d47c2cba4c04937e8e1bbe252a

Skrevet

Tok ma ????

 

Anonym poster: 01f6cd9c77d70a790ab68fc8d1c74bb9

Skrevet

TOK MA? Tar man MA? Hæ?

Jeg har HATT MA, altså overhode ikke frivillig.

 

Anonym poster: 8775c7cb56ce59b20cd6287c3e73b45e

Skrevet

Tok ma ????

 

Anonym poster: 01f6cd9c77d70a790ab68fc8d1c74bb9

 

Ja dette stusset jeg og på? Er jo ikke noe man tar...

 

Anonym poster: 542f032ba468c87d6546eaa458f8e668

Skrevet

Tror HI mener medisinsk abort.

Skrevet

Tror HI mener medisinsk abort.

 

Kan hende ja. Men det er jo ikke en MA.

 

Anonym poster: 542f032ba468c87d6546eaa458f8e668

Skrevet

Nå må du ikke blande medisinsk abort med missed abortion også kaldt MA. For MA er overhode ikke noe man tar eller velger selv. Men til spørsmålet ditt, jeg ville ringt sykhuset i morgen for å høre med de, mulig det er rester igjen som du må ha utskrapning for å få ut

 

Anonym poster: 7375e95b85f563a57a102d2498f94a93

Skrevet

Tror HI mener medisinsk abort.

 

Kan hende ja. Men det er jo ikke en MA.

 

Anonym poster: 542f032ba468c87d6546eaa458f8e668

 

Stemmer det. Har sett noen ta feil her inne på forumet før, det skapte like stor forvirring da også ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...