Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #1 Skrevet 1. april 2013 Jeg tok MA for over 2 måneder siden. Fikk min andre mens i dag etter aborten. Men noe jeg plages med er mensensmerter og store klumper som kommer ut. Hadde det sånn forje mens å, bare at jeg blødde sinnsykt mye i tillegg (som jeg vet er normalt med første mens etter ma). Men er mange klumper, å noen er STORE også. Noen med erfaringer? tenkte å ringe sykehuset i morgen, men visste ikke om det var nødvendig. Takk for svar! Anonym poster: 6f6641d47c2cba4c04937e8e1bbe252a
Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #2 Skrevet 1. april 2013 Blødde nesten ingenting etter ma. Mensen kom 5 uker etter , men nå har jeg noen sinnsyke blødninger i utg da. Så etter 4 mnd så fikk jeg noen piller av legen som keg skulle starte på 1 dag av mens for å lette på blødningene, men mensen kom ikke Men kan ikke huske det var mye klumper og sånn asså... hadde du utskrapning eller medisinsk? Anonym poster: 65deb77b8d97a2763e7f39fb7c427790
Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #3 Skrevet 1. april 2013 Jeg hadde en ma for noen år siden. Hadde utskraping. Blødde ganske lenge etterpå, men ingen klumper Anonym poster: 21f4b764c3816d99d03721512b8119cf
Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #4 Skrevet 1. april 2013 Jeg tok ikke utskraping, men dro tilbake nesten to uke etterpå fordi jeg enda hadde vondt. Å da var det enda rester igjen, så fikk nye piller. Anonym poster: 6f6641d47c2cba4c04937e8e1bbe252a
Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #5 Skrevet 1. april 2013 Kanskje du burde ringe å høre med sykehuse i morra? Kan jo være resta igjen.. Anonym poster: 6f6641d47c2cba4c04937e8e1bbe252a
Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #6 Skrevet 1. april 2013 Tok ma ???? Anonym poster: 01f6cd9c77d70a790ab68fc8d1c74bb9
Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #7 Skrevet 1. april 2013 TOK MA? Tar man MA? Hæ? Jeg har HATT MA, altså overhode ikke frivillig. Anonym poster: 8775c7cb56ce59b20cd6287c3e73b45e
Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #8 Skrevet 1. april 2013 Tok ma ???? Anonym poster: 01f6cd9c77d70a790ab68fc8d1c74bb9 Ja dette stusset jeg og på? Er jo ikke noe man tar... Anonym poster: 542f032ba468c87d6546eaa458f8e668
Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #10 Skrevet 1. april 2013 Tror HI mener medisinsk abort. Kan hende ja. Men det er jo ikke en MA. Anonym poster: 542f032ba468c87d6546eaa458f8e668
Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #11 Skrevet 1. april 2013 Nå må du ikke blande medisinsk abort med missed abortion også kaldt MA. For MA er overhode ikke noe man tar eller velger selv. Men til spørsmålet ditt, jeg ville ringt sykhuset i morgen for å høre med de, mulig det er rester igjen som du må ha utskrapning for å få ut Anonym poster: 7375e95b85f563a57a102d2498f94a93
Bananahammock Skrevet 1. april 2013 #12 Skrevet 1. april 2013 Tror HI mener medisinsk abort. Kan hende ja. Men det er jo ikke en MA. Anonym poster: 542f032ba468c87d6546eaa458f8e668 Stemmer det. Har sett noen ta feil her inne på forumet før, det skapte like stor forvirring da også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå