Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #1 Skrevet 1. april 2013 Var på et mindre skisted i påsken, og der fløy "alle" rundt med sånne action camera på hjelmen. Barn helt ned til 7 års alderen, gutter som jenter, hadde sånne kamera. Hva i all verden er vitsen ? Er det virkelig så spennende å fimle seg selv som kjører slalom ned bakken ? Og de koster jo fra 2000 kr og oppover, så det er jo ikke leketøy akkurat. Veldig glad 9 åringen her i huset ikke har nevnt slike gadgets med ett eneste ord. Har deres barn slike kamera ? Anonym poster: 80e60aab7a6c1d7170532dc4bab34584
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå