Gå til innhold

7 åringer med "Action Cam"


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på et mindre skisted i påsken, og der fløy "alle" rundt med sånne action camera på hjelmen.

Barn helt ned til 7 års alderen, gutter som jenter, hadde sånne kamera.

 

Hva i all verden er vitsen ? Er det virkelig så spennende å fimle seg selv som kjører slalom ned bakken ?

Og de koster jo fra 2000 kr og oppover, så det er jo ikke leketøy akkurat.

 

Veldig glad 9 åringen her i huset ikke har nevnt slike gadgets med ett eneste ord.

 

Har deres barn slike kamera ?

 

Anonym poster: 80e60aab7a6c1d7170532dc4bab34584

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...