Ennai Skrevet 1. april 2013 #2 Skrevet 1. april 2013 Har ikke det heldigvis:-) er ikke fan av denne dagen, så er bestandig like glad når dagen nermer seg slutt:-p
Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #3 Skrevet 1. april 2013 Nei Anonym poster: dc53dede49f53c671c82fc037fc3bf94
Gjest Julia1984 Skrevet 1. april 2013 #5 Skrevet 1. april 2013 Ja, av 5 åringen min som sa at det lå et skjelett under senga med brann på hodet. Selvsagt gikk jeg "rett på" og 5 åringen min var svært så fornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå