Gå til innhold

Endelig hverdag igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir gal av sønnen innimellom! Han er en ganske energisk type, strør leker overalt, ikke spesielt hissig på å rydde opp med mindre vi truer med å ta lekene hans. Han har møkk i ørene, hører så å si aldri på hva vi sier og er generelt sutrete og masete og gnålete.

Vi har alltid vært konsekvente på grensesetting, han vet veldig godt hva som er lov og ikke lov, men gjør det likevel. Omvendt psykologi fungerer av og til (du får ikke lov til å bade i dag!) i tillegg er ham kommet i "hvorfor det?? "- alderen. Ingenting tas for god fisk, alt fra" nå er det leggetid" til "nå er det middag" og "Nei, ikke kast traktoren ned trappa!" skal utfordres.

Sukk... Er vel klassisk 'finne seg sjæl"- alder, men fy flate så slitsomt det er!

I påsken har vi vært hos min familie, han han lekt med søskenbarn og kost seg med besteforeldre og tanter og onkler, kjørt traktor og snøscooter og aktiviteter på kjelke etc, men nå må jeg si jeg gleder meg til han skal i bhg i morgen! Pappaen gleder seg til og med til å dra på jobb ;)

Lillesøster på 3 mnd og jeg skal kose oss hjemme i fred og ro uten storebror som er ute av stand til å leke rolig

Puh! Ferie er koselig, men slitsomme greier, blir fint med hverdag igjen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lett for deg å si som bare skal gå hjemme.

Anonym poster: 274d9096b6bfef8347c89412e093322d

Skrevet

Hadde ikke vært ille å dra på jobb selv heller. Dersom lillesøster hadde vært barnehagebarn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...