Gå til innhold

andre baby innlegg i prestige setene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om f.eks innleggene til maxi cosi går ann å sette i barnesetene i prestige serien?

fallt helt for denne vognen, men syns baby innlegget i setet var dypt og ustabilt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er prestige serien? Aldri hørt om...

Skrevet

Troll prestige

Kjempefine vogner

Skrevet

Ok, jeg synes ikke de var veldig fine -men smak og behag ;)

Men hva mener du med babyinnlegget? Snakker du om bilstolen?

Skrevet

ja, syns "kragen" i baby innsatsen var så tynn, og at stet var så dypt med dette i.

så hadde vært prima om det gikk å legge et annet innlegg/innsats i dette setet enn å måtte kjøpehelt nytt sete

Skrevet

Men mener du bilstolen eller sportsvognsetet?

Skrevet

bilsetet.. regner ikkemed de har baby innlegg i sportsdelen :P

Skrevet

Noen vogner har det også skjønner du.

Men du burde ikke kjøpe dette bilsetet, det er jo ikke testet så man aner jo ikke hvor sikkert det er. Hadde holdt meg til de bilstolene som har kommet godt ut i test.

Skrevet

Noen vogner har det også skjønner du.

Men du burde ikke kjøpe dette bilsetet, det er jo ikke testet så man aner jo ikke hvor sikkert det er. Hadde holdt meg til de bilstolene som har kommet godt ut i test.

ha

dde det ikke vært testet og godkjent, hadde det ikke vært lov å selge det på det norske markedet.og best i test betyr ikke alltid sikrest, men sikkerhet,pris,design og brukervennlighet er jevnt over

Skrevet

Nå tror jeg du har misforstått. Best i test i en kræsj test vil jo selvfølgelig si at det setet er sikrest, det som kan skje er at et sete kan få litt dårligere karaktere for eksempel hvis det er vanskelig å montere.

Og at setet er godkjent etter eu standarden (eller ECE som det heter) vil ikke si at det er et godt sete, de på obs og biltema er også godkjente seter men de får omtrent ingen poeng i en kræsj test.

Men folk får gjøre som de vil, jeg ville aldri utsatt mitt barn for den eventuelle faren.

Bare les her:

http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=553928

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...