Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #1 Skrevet 1. april 2013 Ja, jeg er skikkelig sent ute med facebook, jeg vet Men nå skal jeg begynne å legge til da. Hvem la dere til først? Blir det ikke litt kleint de første gangene når den du legger til får beskjed om at Kari Nordmann har 0 venner fra før? Eller er jeg bare veldig paranoid? Anonym poster: 722a6a2276d56125b84be96a03805e90
eliona Skrevet 1. april 2013 #3 Skrevet 1. april 2013 Paranoid vet jeg ikke om du er , men du tenker tydeligvis mye på hva ale tenker om deg For meg er det ikke sånn at jo fler face venner du har jo mer attraktiv blir du
Gjest Skofantomet Skrevet 1. april 2013 #4 Skrevet 1. april 2013 Ekstremt paranoid Start med familiemedlemmer og nære bekjente du, så tar du evt barneskole/ungdomskole osv etterpå
Gjest Skrevet 1. april 2013 #5 Skrevet 1. april 2013 Start med familien og nære venner. Er ikke om å gjøre å 2789 venner på face Spørs hva du vil dele og med hvem.
Musemorbr / Skrevet 1. april 2013 #6 Skrevet 1. april 2013 De får ikke beskjed om at du har null venner, men om at du er ny på facebook. De får en oppfordring om å foreslå venner til deg, så dersom du legger til noen du har mange felles venner med, vil du finne folk veldig fort. Start med familie og gode venner. Plutselig ryr det på med bekjente, naboer fra fortiden, klassekamerater fra barneskolen osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå