Gå til innhold

ViIle dere gjort dette?...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Traff en fyr i går,og vi pratet hele kvelden,men så kommer det fram at han er i et forhold.Dette forholdet har bare vart noen uker,og han er usikker på om det er noe å satse på..

Er det da dårlig gjort av meg å sende han en mld og si at jeg syns det var kjekt å prate med han,og han kan sende meg en mld om det forholdet ryker? :P

Anonym poster: 0646c65147ee2472527f355d759c0266

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Anonym poster: 76beae2301280e1fa6055b94cc7a02ec

Skrevet

Det er jo opp til han det. Om hun han er sammen med nå ikke er den rette så vet han i hvertfall hvor han har deg da..

Anonym poster: af857b5ca07126ec9b9ded88d1cebe1d

Skrevet

Det er jo opp til han det. Om hun han er sammen med nå ikke er den rette så vet han i hvertfall hvor han har deg da..

Anonym poster: af857b5ca07126ec9b9ded88d1cebe1d

Det er det jeg liksom tenker..Fortsetter de sammen,så fint for dem,men visst ikke.. :)

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Det kommer frem etterhvert og han er usikker på forholdet. Hehe, beklager, men han høres ut som en liten lurendreier han der. Jeg ville latt det være

Skrevet

Det kommer frem etterhvert og han er usikker på forholdet. Hehe, beklager, men han høres ut som en liten lurendreier han der. Jeg ville latt det være

Hvordan mener du?

Skrevet

Gjør det du=)

Anonym poster: 20c85862d6a794f9703cba12c093b226

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Hvordan mener du?

Jeg mener at når en gutt / mann ikke forteller med en gang at han er i et forhold og så sier at han er usikker på forholdet når han omsider forteller det så er sjansen for at han er en luring ganske så stor.

Han må ikke være det, men jeg ville ikke brukt tid og energi på en fyr som allerede er i et forhold.

Skrevet

Hvordan mener du?

Jeg mener at når en gutt / mann ikke forteller med en gang at han er i et forhold og så sier at han er usikker på forholdet når han omsider forteller det så er sjansen for at han er en luring ganske så stor.

Han må ikke være det, men jeg ville ikke brukt tid og energi på en fyr som allerede er i et forhold.

Han hadde allerede fortalt det til en venninne av meg,jeg hadde bare ikke fått det med meg,så han gikk jo ikke inn for å lure meg :) Og det jeg vet om han,gjør at jeg tror han er ordentlig mann :)

Skrevet

Tja du kan jo gjøre det, forsåvidt. Men jeg hadde ikke likt å vise meg som en åpen bok som det der, da sier du jo rett ut at du vil ha han, og han kan være så heldig å velge eller vrake...

Anonym poster: 5aa870ac1010e43541f195c236d456b1

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Hvis forholdet bare har vart noen få uker så kan det umulig ha blitt alvor mellom dem ennå?

Jeg hadde ment du skulle holde deg unna om det hadde vært et langvarig forhold, om de var samboere eller gift, felles barn inni bildet osv. Men et forhold såpass fersk, det blir nesten som å "date" for meg.

Men som andre sier, vær litt på vakt så du ikke blir lurt.....

Skrevet

Hvis forholdet bare har vart noen få uker så kan det umulig ha blitt alvor mellom dem ennå?

Jeg hadde ment du skulle holde deg unna om det hadde vært et langvarig forhold, om de var samboere eller gift, felles barn inni bildet osv. Men et forhold såpass fersk, det blir nesten som å "date" for meg.

Hadde helt klart holdt meg unna om de hadde vært et langvarig forhold og det andre du nevner,men siden det er så ferskt og han er usikker,så kan det vel ikke være den store forelskelsen? :)

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Hadde helt klart holdt meg unna om de hadde vært et langvarig forhold og det andre du nevner,men siden det er så ferskt og han er usikker,så kan det vel ikke være den store forelskelsen? :)

Nei, ville trodd man er nyforelsket når man nettopp har gått inn i et forhold. Det mest riktige hadde kanskje vært å be han finne ut av hva han vil. Så kan han heller kontakte deg om det er deg han vil ha. Tror jeg hadde gått for den løsningen ;)

Skrevet

Hadde ikke skygget banen hvis jeg var interessert -og forholdet han er i er jo veldig nytt. Han er neppe så interessert i hun andre, da ville han ikke 'sjekket' deg..

Skrevet

Jeg syns ikke du burde gjøre det. Jeg har vært sammen med en sånn. Han fortalte aldri folk at han hadde dame, hvis det kom frem var han også usikker på forholdet (men gjorde det jo aldri slutt) Han var utro over en lav sko. Pulte rundt hele vårt forhold som varte i 4 år.

Anonym poster: 79fa384b39e3c4ff0c10c9b750768d35

Skrevet

Neh.. Jeg tenker at om han et i et forhold som er dårlig, så avsluttet han det. Er det da du som er i tankene hans, så kommer han til deg.

Føler kanskje du levner litt for mye i hendene hand med en slik melding. Jeg er alt for å spille med åpne kort, være ærlig, si det man føler og holde seg unna strategi...men om mannen HAR kjæreste(nytt eller ikke) så burde du la han komme til deg :)

Skal du skrive noe, så kan du jo nøye deg med en "koselig å snakke med deg igår. Håper formen er fin:)" eller noe slikt..

Ikke blottstill deg helt på første mld..

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Hvis det er et helt ferskt forhold som han er usikker på kommer du ikke til å trenge og gjøre noe.

Han tar kontakt hvis han er intressert ingen som tviholder på et 14 dagers forhold bare for å ha noen.

Skrevet

Hmm, tror jeg har bestemt meg for å vente og se..:)

Han vet hvor jeg bor,jobber og alt,så han finner meg om han vil ;)

Skrevet

Dytter fram igjen :)

Andre som har synspunkt? Kan ikke huske sist jeg har tenkt slik på en mann som jeg gjør med han her :P

Skrevet

Hva svarte han på smsen da?

Anonym poster: 386b4b41319c243cb5b4ef04fd81f216

Skrevet

Hva svarte han på smsen da?

Anonym poster: 386b4b41319c243cb5b4ef04fd81f216

Jeg har ikke sendt noe ennå..

Skrevet

Neh.. Jeg tenker at om han et i et forhold som er dårlig, så avsluttet han det. Er det da du som er i tankene hans, så kommer han til deg.

Føler kanskje du levner litt for mye i hendene hand med en slik melding. Jeg er alt for å spille med åpne kort, være ærlig, si det man føler og holde seg unna strategi...men om mannen HAR kjæreste(nytt eller ikke) så burde du la han komme til deg :)

Skal du skrive noe, så kan du jo nøye deg med en "koselig å snakke med deg igår. Håper formen er fin:)" eller noe slikt..

Ikke blottstill deg helt på første mld..

Signerer denne.

Så lenge han har definert seg selv i et forhold, så har han kjæreste. Selv om forholdet er nytt, og han er usikker, så er det hans avgjørelse hva han vil gjøre med det.

Send en mld og si at det var koselig å treffe han, men ikke inviter til noe mer, ikke vis at du er interessert mer enn å ta kontakt med han. Han bør få finne ut ting selv, og hvis han vil satse på forholdet så gjør han det. Hvis han vil satse på deg, så tar han kontakt.

Det ville i alle fall jeg gjort.

Skrevet

Ja,det smarteste er nok å vente og se..Selv om jeg har veldig lyst :P

Skrevet

Ha høres ut som en tulling synes jeg. Fortelle deg at han er i et forhold, men at det kanskje ikke er noe å satse på? Dette burde han heller fortelle damen sin, og evt gjøre det slutt før han kontakter deg.

Høres ikke ut som om dette er en fyr å satse på, men for all del gjør det du ønsker!

Anonym poster: 9d7ef7497d0828c99475ce2cc1a27bf0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...