Gå til innhold

Inspirert! Hva er enorme mengder snop for deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg trøkker i meg en storplate sjokolade pluss en halv pose chips har jeg spist enorme mengder i følge meg selv.

Hva med deg?

Anonym poster: 6bb48b84b9f6c70dd8c7ce4f585ffc05

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En stor plate sjokolade har jeg aldri klart å SPISE, men jeg trøkker aldri i meg snop. Snop er til for å nytes, ikke spise seg mett på!

Anonym poster: a9b0cfc94afa99bf9cdd604124b71d1d

Gjest Antarctica
Skrevet

Enig med HI, det er en enorm mengde. Blir man kvalm er det et tegn...

Skrevet

jeg kan glatt trøkke i meg en hel plate sjokolade. Blir aldri kvalm dessverre...i wish.

Anonym poster: 44c5980b774d64c4493f5c11305fbeb1

Skrevet

Jeg er heller ikke i nærheten av å klare en storplate med sjokolade. Liker ikke vanlig sjokolade så veldig godt, for søtt og kvalmende. Liker veldig mørk sjokolade bedre, kan spise opp til en halv plate 86% sjokolade på det meste.

En halv pose chips (stor pose potetgull?) er også mye, men kan dessverre gå lettere ned. Liker cheese doodles eller litt sære potetgulltyper med sterk smak bedre. Disse er i mindre poser, og da kan jeg klare å trøkke i meg en hel pose. Da føler jeg meg ikke bra etterpå... :P Men ville aldri klart det i tillegg til sukkertøy/sjokolade eller sukkerholdig brus!

Spiser generelt lite sukkertøy. Maks en håndfull i gangen. Jeg klarer ikke å bare kaste innpå og svelge ned, hver bit må suges/tygges og nytes lenge, og da blir det fort nok. Spiser sjelden/aldri is, kjeks og kaker heller. (kaker i selskap, aldri ellers). Det er vanlig mat jeg spiser litt for mye av og som gjør meg lett overvektig.

Anonym poster: a789e5cdf90a1cde9e538974145317d3

Skrevet

Ifølge fotballfrue er det en peanøtt og to jordbær med den magre kesamen.

Anonym poster: ba3d26567d19c8897e25fde336516b30

Skrevet

Jeg kunne heler aldri spist ei hel plate sjokolade men kan glatt spise en pose cheese doddels.eller annet potetgul det er min store last.heldigvis ikke så glad i kaker og kjeks

Skrevet

Jeg kan godt spise myyyye snop uten å bli dårlig. For folk flest er nok de mengdene jeg får i meg mye, men for meg er det ikke så mye.

Anonym poster: 0d885e42ace26ae2988e569d46fcb672

Skrevet

Enorme mengder er dessverre mer enn én plate sjokolade og en potetgullpose..

Sleng på en stor pose smågodt og en pose crispers/ tortillachips i tillegg, og kanskje litt fox, kick eller sånt - så begynner det å nærme seg enorme mengder.

Skrevet

Eh hel plate sjokolade er enorme mengder ja, grøss...

Skrevet

Jeg får dessverre grøssninger når du svarer i mat/godteri/vekt tråder. Har du en spiseforstyrrelse?

Jeg kan spise en hel sjokoladeplate over noen timer uten å bli kvalm. Om kroppen har så godt av det, er en annen sak...

Smågodt føler jeg meg uvel ganske raskt over. Men snakker vi enorme mengder, vil jeg kanskje si 100 gram sjokolade, en halv stor pose potetgull, 2-3 glass brus og noe smågodt.

Anonym poster: a37cde634d3e8e67e79eb932c3418f7f

Skrevet

Enorme mengder er fem små sjokolader ( type troika, japp osv)

En halv pose chips, en halv pose ostepop, en pose godt&blandet, enogenhalv liter brus, tre sandwich is og en pakke kokosboller.

Anonym poster: 758656916063bc7685c53eb82debc977

Skrevet

Det er mye, greier ikke å spise så mye på en gang

Anonym poster: 7be5fee26c923cc89c24ec4b2f7672a7

Skrevet

Hvis jeg trøkker i meg en storplate sjokolade pluss en halv pose chips har jeg spist enorme mengder i følge meg selv.

Hva med deg?

Anonym poster: 6bb48b84b9f6c70dd8c7ce4f585ffc05

Mannen min har nettopp vært i Sverige. Der fylte han to påskeegg til barna, pluss at han kjøpte to bæreposer (!) med snop. Det er enorme mengder:-p

Anonym poster: 0df7093076b4b045e11d1e3859f360b2

Skrevet

Ble ikke ferdig. Det er mye, men ikke enorme mengder.

Anonym poster: 7be5fee26c923cc89c24ec4b2f7672a7

Skrevet

Jeg får dessverre grøssninger når du svarer i mat/godteri/vekt tråder. Har du en spiseforstyrrelse?

Jeg kan spise en hel sjokoladeplate over noen timer uten å bli kvalm. Om kroppen har så godt av det, er en annen sak...

Smågodt føler jeg meg uvel ganske raskt over. Men snakker vi enorme mengder, vil jeg kanskje si 100 gram sjokolade, en halv stor pose potetgull, 2-3 glass brus og noe smågodt.

Anonym poster: a37cde634d3e8e67e79eb932c3418f7f

Gidder ikke svare på personlige spørsmål fra feige folk som gjemmer seg bak anonymnappen, du får sende meg en pm dersom du har noe du lurer på.

Og jeg synes sjokolade smaker direkte vondt, derfor grøss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...