Gå til innhold

Er det andre som er nervøs for morgendagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen, blir skatten klar for alle(nesten). Er det bare jeg som sitter her og er nervøs?

Og, blir den offentlig etter kl 2400?

Anonym poster: a9e9b5947ffa69ab6bba5345cbed927a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nervøs? Vet du at du har betalt inn for lite?

Nei jeg er ikke nervøs. Etter mine beregninger skal jeg ha igjen ca. 3000 kr.

Anonym poster: 5b723b7c049bf375ec6096db4b0ecc40

Gjest Kjempeanonym
Skrevet

Nervøs er jeg ikke, men gleder meg til å se hva jeg får igjen/ evt må betale. Har ingen clue på hvor landet ligger.

Skrevet

har fått restskatt de siste årene. I hele fjor betalte jeg ekstra slik at jeg skulle gå i pluss. Solgte leilighet i juni, gikk mye i pluss. Har kjøpt hus, men dette står i meg og samboers navn. Så er usikker om dette utgjør forskjell.

HI

Skrevet

men kan man sjekke etter kl 2400?

Skrevet

Det viste seg at jeg er E-bruker så jeg fikk sms om at den var klar lenge før påske. Jeg var visst moderne uten å vite det!

Skrevet

Slett ikke, fikk beskjed for at par uker siden om at vi får igjen masse! Hurra!

Skrevet

Det viste seg at jeg er E-bruker så jeg fikk sms om at den var klar lenge før påske. Jeg var visst moderne uten å vite det!

Jeg liker å tro at jeg er moderne, men det var jeg søren klype meg ikke!!

Gruver meg ikke, tjener såpass dårlig i utgangspunktet at det er begrenset hvor mye de kan trekke meg i skatt, men spent!! Siden jeg ikke har peiling på skatt så er det nesten som julaften dette :)

Gjest sussie77
Skrevet

Er e-bruker så har allerede fått skatteoppgjøret. Så har ingenting å grue meg til.

Skrevet

Nei, har fått igjen hvert år, så regner nesten med jeg gjør det i år også. Trekker 500,- ekstra i mnd. for å være sikker.

Skrevet

Har regnet litt på det og ser ut til at jeg går litt i pluss. Men så får jeg se litt på fradragene, har ikke vært noe særlig flink til det før, så får prøve å sette meg inn i det :)

Skrevet

Akkurat DET bryr jeg meg fint lite om, men jeg er nervøs for å komme tilbake på jobb etter ferien og nå vite at jeg er gravid igjen :P Var gravid tidligere i år og ble sykmeldt p.g.a. kvalme og deretter p.g.a. abort, og nå er jeg igjen gravid og spykvalm :P

Skrevet

[quote name=Tredjemann på vei :D' timestamp='1364838662' post='145207559]

Akkurat DET bryr jeg meg fint lite om, men jeg er nervøs for å komme tilbake på jobb etter ferien og nå vite at jeg er gravid igjen :P Var gravid tidligere i år og ble sykmeldt p.g.a. kvalme og deretter p.g.a. abort, og nå er jeg igjen gravid og spykvalm :P

gratulere med graviditet, men det var da strengt tatt ikke det spørsmålet dreide seg om.

Skrevet

[quote name=Tredjemann på vei :D' timestamp='1364838662' post='145207559]

gratulere med graviditet, men det var da strengt tatt ikke det spørsmålet dreide seg om.

Overskriften spør jo faktisk om flere er nervøs for morgendagen, så det var ikke SÅ irrelevant..

Anonym poster: 8d214607f59768793f3ae41764efbb0f

Skrevet

jeg skal sitte oppe til 00.01, får nok ikke sove før jeg har sjekket ståa.

Like spennende hvert år-

Skrevet

Jeg skal å sitte oppe :-p

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Fikk mitt for flere uker siden.. sÅ nei

Skrevet

Nei, jeg får vel tilbake 1-2000 som jeg alltid gjør. Ikke noe som har endret seg siden i fjor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...