Gå til innhold

Noen som har prøvd cool sculpting?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger å høre erfaringer fra cool sculpting! Har så lyst, men er redd det skal være bortkastede penger!

  • 11 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En veninne har tatt coolsculpting på amandaklinikken i oslo. Det er ikke mulig å se noen forandring. Jeg tror at hvis man skal få resultat så bør man gå til en lege med stor erfaring og ikke til en hudpleier. Lykke til videre.

Skrevet

Min svigerinne har tatt mange runder med dette. Svindyrt! Men ser stor forskjell! Men tror det mest tar det "døde" fettet (hun sa noe slikt). Hun hadde mye dødt fett derfor syntes det godt. Tror ikke det synes så godt hvis fettet er slik som kan trenes/slankes bort.

Skrevet

Jeg har tatt coolsculpting på magen på amandacliniquen i oslo. Er kjempeskuffet. Det var sikkelig vondt og det er ikke blitt en millimeter mindre mage. Burde politianmeldes for svindel.  :cry:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...