syngegeita Skrevet 1. april 2013 #1 Skrevet 1. april 2013 Trenger å høre erfaringer fra cool sculpting! Har så lyst, men er redd det skal være bortkastede penger!
sofiemariemor Skrevet 25. mars 2014 #2 Skrevet 25. mars 2014 En veninne har tatt coolsculpting på amandaklinikken i oslo. Det er ikke mulig å se noen forandring. Jeg tror at hvis man skal få resultat så bør man gå til en lege med stor erfaring og ikke til en hudpleier. Lykke til videre.
Montoya Skrevet 27. mars 2014 #3 Skrevet 27. mars 2014 Min svigerinne har tatt mange runder med dette. Svindyrt! Men ser stor forskjell! Men tror det mest tar det "døde" fettet (hun sa noe slikt). Hun hadde mye dødt fett derfor syntes det godt. Tror ikke det synes så godt hvis fettet er slik som kan trenes/slankes bort.
hestejente Skrevet 29. mars 2014 #4 Skrevet 29. mars 2014 Jeg har tatt coolsculpting på magen på amandacliniquen i oslo. Er kjempeskuffet. Det var sikkelig vondt og det er ikke blitt en millimeter mindre mage. Burde politianmeldes for svindel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå