Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #1 Skrevet 1. april 2013 Var på cafe i går, på et bord bortenfor oss satt en storfamilie, så ut som de var fra India. De hadde tatt flere bord og stoler og satt sammen, blandt annet slik at det som stod igjen var et bord for to istedefor til fire. De hadde med egen mat som de varmet i "selvvarmemikroen", men tok asjetter og bestikk fra cafeen. De brukte også ketchup derfra! What?? Anonym poster: 397b0ec7c33e78d0871b8370cf3d640a
Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #2 Skrevet 1. april 2013 Hmmm, reagerte ikke de som jobbet der? Anonym poster: c64b226be8a690ebbe64a011a78d4e1c
Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #3 Skrevet 1. april 2013 hvis det var sånn hadde vel de som jobbet reagert? tenkt på at du ikke fikk med deg allt? eller satt du og så på allt de gjorde sen de kom til de gikk? Anonym poster: b7d5cba07e554cee57a8d96111ba0f2c
Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #4 Skrevet 1. april 2013 Det var mye folk der og de gikk ikke å ryddet mens vi var der. Cafeen har en sånn ryddestasjon der folk setter brettene selv. Vi satt innerst i lokalet. Vi så dem når de kom, de hadde med plastbokser med mat og nanbrød pakket i folie. Mulig det er bare meg da, som trodde medbrakt på cafe var fyfy. Og så synes jeg det toppet seg da de forsynte seg av service, bestikk, ketsjup og benyttet mikroen! Anonym poster: 397b0ec7c33e78d0871b8370cf3d640a
Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #5 Skrevet 1. april 2013 Det er nok ikke greit, for de snylter jo på cafeens utstyr og lokaler. Men har sett lignende før. Er i grunnen litt imponert over kvinnene i slike familier. De må da være noen skikkelig superkokker? Mye av maten lukter og ser sååå god ut.. (liker mat med mye smak!) Anonym poster: 2192f2e4d885f10efa23f3a3cf2aa36e
Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #6 Skrevet 1. april 2013 Jobbet i cafe på sommeren da jeg gikk på skole. Var noen som prøvde seg med å sette seg ned å spise medbrakt, men da sa vi fra om at de ikke hadde lov til det og at de enten fikk kjøpe mat hos oss eller forlate lokalet. Kafeene driver ikke veldedighet. Anonym poster: 04a714100da80ecfb87efe6233f7f0dc
It's all about me Skrevet 1. april 2013 #7 Skrevet 1. april 2013 Irriterer meg skikkelig over folk som bare tar seg til rette og tror hele verden eksisterer for dem. så jeg kunne funnet på å gi et lite tips til personalet. spesielt siden det var mye folk der og andre som hadde mer brukt for de plassene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå