Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #1 Skrevet 1. april 2013 Føler meg så alene til tider. Har mistet en del hår under svangerskapet, har en runde ganske stor flekken i bakhodet nå. Det sliternpå psyken og jeg tenker på det hele tiden når jeg er ute blandt folk. Det er den opperasjonen hver gang jeg skal ut for å vere sikker på at ingen skal se det. Selv om det ikke er så ille som den gangen jeg mistet alt håret så synes jeg nesten dette er verre. Jeg går å tar meg på flekken hele tiden, helt ubevisst. Mannen min sier al jeg ikke skal bry meg om det, for det gjør ikke han. Han var en klippe den gangen jeg mistet alt. Er det noen andre der ut som har/har hatt samme problem? Kunne trenge noen som vet hvordan det er å prate med. Anonym poster: b4060d0e095acecc04a829fc80857d60
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 1. april 2013 #2 Skrevet 1. april 2013 Jeg har Alopecia, og jeg skjønner godt hva du mener. Jeg har mistet halve hårmanken min, håret har tynnet seg veldig ut. Jeg har to flekker i bakhodet, men det er heldigvis helt nede i nakkefestet og synes bare om jeg har hestehalen høyt oppe. Jeg var hos hudlege for et par måneder siden og hun mente det bare er areata, men jeg merker hvor tynt håret har blitt det siste året at jeg gransker håret hver dag, får helt panikk om jeg føler det er kommet flere flekker osv. Har hatt flekker i 3 år nå, men hudlegen mente jeg ikke skulle gå og være redd for å miste alt. Men jeg kjenner to som mistet alt og hun ene fikk det ikke tilbake heller, så jeg stresser jo litt med det men prøver å ikke tenke over det
Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #3 Skrevet 1. april 2013 Jeg har hat flekker på og av siden jeg mistet alt håret på hodet når jeg var 21 år. Noen ganger er det en bitte liten flekk eller to, noen ganger store flekker og noen perioder ingen i det hele tatt. Jeg hadde langt, tykkt og nydelig hår helt til jeg mistet alt. Etter det så er det som håret mitt har halvert i tykkelse. I perioder så klarer jeg å si til meg selv at "hår er hår", men nå synes jeg det er tøft. Flekken min nå er ganske så høyt oppe på hodet, så håret glir lett til siden å viser flekken. Føler meg som en vandrende hårløs flekk. Har noen ganger klint på litt eyeliner siden jeg har ganske mørkt hår. Har en bob frisyre så jeg ikke får håret i strikk for å skjule det bedre. Hi Anonym poster: b4060d0e095acecc04a829fc80857d60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå