Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #1 Skrevet 1. april 2013 Jeg ønsker en kick-start på min slankekur, og har lyst å prøve shaker for en liten periode. Noen som har erfaring med dette? Jeg har aldri prøvd det før. Hvilke merker anbefaler dere? Jeg tenkte på den Go123, men ser at man må bestille et abonnement på dette? Det er ikke jeg interessert i, jeg vil bare gå på shaker en liten periode. Funket sånne produkter for dere eller har dere dårlige erfaringer? Anonym poster: 03284661ccf0bedffbb4989ff4f033a3
Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #2 Skrevet 1. april 2013 Jeg holdt ut i 8 timer, da var jeg så sulten at jeg nesten besvimte. En kick start som funket for meg var allevo bringebær/banan-shake til frokost, og suppe resten av dagen. Sykehussuppen, fiskesuppe, grønnsakssuppe (google "suppekur", masse oppskrifter). Gikk ned 3 kg i uka, holdt på med dette i 2 uker. Anonym poster: 0d8fcd709345df50a0cf17de4d077a3f
Hybelkanina Skrevet 1. april 2013 #3 Skrevet 1. april 2013 Klart det fungerer, det er jo et enkelt regnestykke med mindre kalorier inntatt enn forbrukt. Ulempen med pulver er at de fleste som går på det hopper rett ut i vanlig kost igjen etterpå, og med vanlig kost menes som regel den kosten man hadde før slankingen og som var årsaken til overvekten. Begynner du derimot gradvis å innføre vanlig mat igjen går det gjerne lettere å holde seg så lenge man også tar hensyn til at en mindre kropp trenger færre kalorier. Noka er absolutt den som smaker best!
lillagiraff Skrevet 1. april 2013 #4 Skrevet 1. april 2013 Jeg husker med skrekk og gru tilbake da jeg tok mandlene. Null fast føde (til nød suppe med biter i) på en uke. Jeg gråt etter brød til slutt. Kan du ikke se på kalori-innholdet i shaken istedenfor, og sette sammen dine egne måltid? Da får du fersk mat istedenfor det skumle pulveret.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #5 Skrevet 1. april 2013 Jeg klarer ikke shake blir kjempe dårlig av det. Men hva med å prøve knekkebrød. De som skal gjennom en gb-operasjon må jo enten gå på shake eller spise bare knekkebrød så så lenge før operasjonen. Da vil jeg jo tro at kaloriinntaket er noe av det samme? Sjekk det ut hvis det blir vansklig med shake. Jeg syns Herballife sin shake smaker best. Anonym poster: 7eaeacd701816cc551e89a7f1280d1f1
Mummy79 Skrevet 1. april 2013 #6 Skrevet 1. april 2013 Det fungerer, fint som kickstart, men kan være slitsomt å bruke i lengden. Noka er ganske mettende og ikke aller verst i smaken. Har prøvd sjokolade og jordbær. Kan fint kombineres med måltider. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå