ispia87 Skrevet 1. april 2013 #1 Skrevet 1. april 2013 Å stå opp tidlig me lille babyen vår og han skal få sove ut :-) i går fikk jeg sove og våknet til frokost på bordet :-) ha en fin siste påske dag :-)
Dini Skrevet 1. april 2013 #2 Skrevet 1. april 2013 Fikk selv sove lenge på påskeaften, og stod opp og tilbrakte en halvtime alene i huset før han og lillemor kom hjem med en flott bukett roser til meg Frokost kan jeg nok ikke forvente, nei Men blomster er veldig koselig å få det også
Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #3 Skrevet 1. april 2013 Her er det min tur å stå opp hver jævla dag. Klokka 5. Anonym poster: 248323ed04dbd6bdcf37df051ea115ec
ispia87 Skrevet 1. april 2013 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2013 Hvorfor ikke bytte på det? Om dere er to?
Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #5 Skrevet 1. april 2013 Fordi mannen er ubrukelig om morgenen og eksploderer for småting. Vil ikke utsette barnet for det. Anonym poster: 248323ed04dbd6bdcf37df051ea115ec
Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #7 Skrevet 1. april 2013 Har litt større barn. men her har vi hatt barnefridu er heldig hi. :-) hele påsken. å dagen da barnet er hjemme legger far seg og sover.. hvorfor skyr far barnet sitt? Anonym poster: 5733bedbf0e6abb27fa029afb3395ed7
Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #8 Skrevet 1. april 2013 Uff det er leit :/ Ja, av og til blir det veldig frustrerende. Men var ikke meningen å ødelegge gladtråden din, så jeg kan slenge på en: Jippi, i morgen skal han (barnet altså) på overnatting til søsteren min. Så DA blir det min tur til å sove ut. Anonym poster: 248323ed04dbd6bdcf37df051ea115ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå