Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #1 Skrevet 1. april 2013 Jeg er utdannet omsorgsarbeider og jobber som nattevakt 60 %. Det har gjort i noen år nå. Dette har fungert litt opp og ned, med tanken på at jeg har to barn og samboer. Men jeg trives veldig godt i stillingen. Jeg har ikke jobbet i helsevesenet i alt for mange år så lover og regler er jeg ikke helt satt meg inn i. Samboeren min liker ikke hvordan jeg jobber. Dette skaper en stor splid i vårt forhold. Den siste tiden har forholde til meg og min samboer ikke vært bra for begge parter. Vi er lei begge to. Det jeg er redd for er at om vi velger å gå fra hverandre vil mitt liv bli snudd på hode. Jeg har en turnus der jeg jobber forskjellig hver uke. Hva gjør jeg med barna? Jeg kan ikke stole på at han kommer til å gjøre dette enkelt for meg. Har jeg noen rett til og få byttet over i en vanlig turnus? Jeg har sett over alt på andre stillinger i 1 år nå og ingen ting har dukket opp for meg. Om vi velger og til hvert vårt, er jeg avhengig av og jobbe 60 % eller mer. Min nåværende 60 % stilling tilsvarer nesten en 100 % stilling utbetalt. Jeg trives veldig godt i dette yrket, og det ville vært helt forferdelig og si opp min stilling om ting ikke går mellom meg og min samboer. Finnes det noe tilrettelegging/omskolering for at jeg kan få en ny turnus om situasjonen endrer seg og jeg blir alene med mine to barn? Anonym poster: 9cd9b670e3ec05293bf9a7289609467d
Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #2 Skrevet 1. april 2013 Hvorfor liker ikke samboeren din at du jobber nattevakt da? Det burde jo være herlig både for deg og han, med tanke på hvor mye fri du da har, samtidig som du tjener tilnærmet 100% dagstilling. Om en jobber/sover når barn og mann sover/jobber/går i bhg/skole burde jo være ett fett i mine øyne. Anonym poster: 35cfaa46deac6a54e187e95b7cf03ae2
MABOLIG Skrevet 1. april 2013 #3 Skrevet 1. april 2013 Han er ganske egoistisk. Han liker og være ute med kamerater og liker ikke og være "låst" hjemme om kveldene når jeg går på jobb.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #4 Skrevet 1. april 2013 Håhå, er det sant? Hvor gammel er han? Jobber han ikke? Han burde jo sove når du er på nattevakt uansett. Er barna hans? I tilfelle bør han bare finne seg i å sitte hjemme et par kvelder i uken når du er på jobb. Burde være uhørt å springe ut med kamerater hver bidige kveld når han har barn, så her bør du absolutt ikke gi deg! Anonym poster: 35cfaa46deac6a54e187e95b7cf03ae2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå