Gå til innhold

Hva setter du aller mest pris på hos mannen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er evig takknemlig for alt han inkluderer barna i. Både i naturen og her hjemme. Utforsker, inspirerer og formidler. Uten å være belærende.

Han ER så mye bedre enn min far og han gir barna en bittelitt magisk barndom ;)

DET setter jeg mest pris på...

Anonym poster: beba12efe7cc86e028e2a09244ac7a77

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At han er så snill, og flink til å lese meg når jeg er trist og lei, og trenger en arm å gråte på. Og ikke minst, at han er den minst fordomsfulle mannen jeg kjenner:)

Anonym poster: c34cc1edfc4508a0143ee63ea12fd905

Gjest Antarctica
Skrevet

Han er veldig, veldig snill. Han har stor omsorg for meg og andre og vet ikke det beste han kan gjøre for oss.

Han er real, lojal, arbeidsom og rettferdig, noe jeg ser er veldig viktig når damene skriver inn på dette forumet. Det blir ikke noen krangler om hvem som gjør mest og minst hos oss, for vi trekker i flokk og han gjør virkelig mye for å få hverdagen vår til å funke. Han går ut i snøen og måker fri bilen før jeg skal bruke den, og starter motoren så den skal være varm... Selv om han egentlig har tid til å ligge en halvtime mer i senga!

Skrevet (endret)

Akkurat nå - at han sover på en vond gjestemadrass på gjesterommet slik at trulta og jeg får dobbeltse gen for oss selv. Gjør samsoving slik at det faktisk blir litt søvn ;)

Ikke for det, han gjør det like mye for sin egen del for han sover så lett.. ;)

Også setter jeg pris på at han liker å leke mye bedre enn meg. Han har tålmodighet til å leke med biler og pusle ute og sånne ting. Det er det kjedeligste jeg vet!

Endret av fikas

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...