Gjest -Truseløs- Skrevet 31. mars 2013 #1 Skrevet 31. mars 2013 Nå er det gjort - sånn! "It could be that the purpose of your life is only to serve as a warning to others!" Hva er ditt favorittsitat?
stratosku Skrevet 31. mars 2013 #2 Skrevet 31. mars 2013 "Jeg er bare én, men jeg er likevel noen. Jeg kan ikke gjøre alt, men jeg kan gjøre noe. Jeg vil ikke la være å gjøre noe jeg kan! Så i dag skal jeg gjøre ingenting "
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå