Gå til innhold

Hvor finner dere disse idiotmennene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det går ikke en eneste dag uten en eller mange tråder om vordende fedre som ikke gidder hverken å leke og stelle barna sine, bidra på hjemmebane eller dele pengene de tjener med kona. Hvorfor har dere ikke sjekket ut personligheten til mannen FØR dere ble gravide med planlagte barn? *sukk*

Og ja, jeg skjønner at noen menn forandrer seg, men jeg finner det svært usannsynlig at alle mannfolkene får en personlighetstransplantasjon straks dama blir gravid. Og NEI, hvis han er en drittsekk som ikke bryr seg FØR barnet kommer, ikke regn med at han kommer til å forandre seg når barnet kommer...

Anonym poster: 5d18b261b61869ef9924c7969f190e77

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min var ingen drittsett, men trodde han kom til å hjelpe til mer enn han har gjort...

Anonym poster: d002d9bc978901ce9a6326abb80ccc1f

Gjest Antarctica
Skrevet

Spar dem opp av kålåkeren.

Nei, Norge er rett og slett ikke så likestilt som vi tror. Men likevel kommer det hatetråder mot f eks pappapermisjonsreglene. Selv om det ville ha gitt en del familier en gyllen sjanse, der far kunne se hvor mye som egentlig må gjøres i et hjem for at det skal funke, hvordan det er å være alene med et lite barn i mange timer og så likevel ikke få avlastning når den andre voksne kommer hjem o.l.

Skrevet

Denne er jeg ganske enig i..

Jeg har også litt på følelsen at det ikke alltid er så forferdelig som de skal ha det til. Og at mange kvinner overdriver og sier at han har oppført seg sånn lenge, men i virkeligheten er det snakk om bare noen dager..

Menn er heller ikke tankelesere, og ofte må vi fortelle hva vi forventer av dem. Min kjæreste har vært litt for opptatt med sitt i ferien og i stedet for å sure meg, fortalte jeg han hva jeg synes og følte. Han ble faktisk lettet og sa at dette hadde han ikke tenkt så mye på.

Anonym poster: ce8ded3953ca69967b90f850735d77de

Skrevet

På stranda i en solnedgang <3

Ikke visste jeg da, at det kom til å ta 7 år for hans virkelige jeg, kom frem.

Anonym poster: a0a3d78bcdebe89813188e6a52b4dc67

Skrevet

På en svett bar, trodde jeg hadde vunnet i Lotto. OMG, glad jeg heiv han på hue ut! Men ikke alle er like heldige, de blir gravide, og da er det litt vanskligere å kvitte seg med svinet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...