Anonym bruker Skrevet 31. mars 2013 #1 Skrevet 31. mars 2013 Nå har jeg gått ned 10kg på noen måneder, og skal ned 20 til. Jeg har alltid vært tynn, men bruker en medisin nå som gjør at jeg legger på meg. Jeg spiser ikke godteri eller chips, og drikker ikke brus. Derfor går jeg også lett ned i vekt. Heldigvis. Nå har det seg sånn at jeg har fått problemer med å vise meg frem for en mann. Jeg tenker egentlig at jeg venter med det til jeg har landet på trivselsvekten min igjen. Er det noen som har noen trøstende ord for en som synes det er veldig urettferdig at hun må gå på en medisin som er med på å gjøre henne tykk?? Jeg har ingen fordommer mot andre med for mange kilo, for jeg vet at det kan skyldes andre ting enn litt mye sukker og chips. Men jeg føler andre har fordommer mot meg. Nå er jeg egentlig litt ute etter dere med fordommer også. Bare kjør på - jeg er klar for å bli styrket! Anonym poster: f0553e09bd93ecf508c709baa2e15b79
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2013 #2 Skrevet 31. mars 2013 Ikke noe annet enn stå på og lykke til:) Veldig mange menn liker at vi har selvtillit og ikke skjemmes over oss selv. Ikke let etter feil med deg selv, hvis du gjør det og finn heller fine ting hos deg selv:) Igjen, lykke til! Dette klarer du:) Anonym poster: e57e2cd0f558ea682e325312fb05c0ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå