Gå til innhold

Tenker du over om andre går opp/ned i vekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker du hvis det ser ut som en venn har gått opp 5 kg eller ned 5 kg siden sist feks? Tenker du over det?

Anonym poster: a65081d07d9a6dc58c44a7877dc1967a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser aldri om noen går opp eller ned 5 kg. Er det vanlig?

Anonym poster: a3cebb07ef3865af9ae2922556742147

Skrevet

Registrerer det kanskje, men tenker ikke så mye over det...

5kg er ikke en voldsomt oppsiktsvekkende vektendring heller.

Er det en god venn som har gått tydelig ned i vekt, og kanskje har hatt godt av det, så gir jeg et kompliment eller to. Vektøkning kommenterer jeg aldri, men jeg sympatiserer, om den som eier kroppen, ytrer misnøye med kiloene.

Skrevet

Jeg ser det fort i ansiktet på folk ihvertfall. Noen kler 5 kg ekstra, andre ikke..

Gjest -Truseløs-
Skrevet

Jeg tenker ikke over det. Skjønner ikke at det skal være noe å bry seg om - 5 kg. er da ikke mye...

Skrevet

Nei! Men det er det jammen meg mange som gjør. Både ser og kommenterer. Hater det!

Skrevet

Kunne ikke brydd meg mindre. Jeg er ikke 14 år lenger, heldigvis.

Anonym poster: 87a19b0d0c3a3f143f9de79deaf98cfb

Skrevet

Er ikke så flink til å se det på andre, med mindre det er lenge siden jeg har sett dem og de har gått opp eller ned mye. Har en venninne som er veldig tynn i utgangspunktet og da hun gikk ned fra 50-44 på et par uker var det veldig tydelig

Gjest Siklerotte
Skrevet

Jeg ser det som regel, men jeg kommenterer det ikke av den grunn, det bryr meg heller lite (med mindre en person forsøker å gå ned i vekt og gjerne ønsker anerkjennelsen, da).

Skrevet

Jeg legger merke til det, men ikke noe jeg reflekterer veldig over. Bare som at jeg reflekterer over at en person har en kvise, fjernet en føflekk, fått ny hårsveis, hårfarge etc.

Men om jeg ser en vektforskjell på 5 kilo på en person på 180 er vel mer tvilsomt enn å se det samme på en på 160, der blir det ofte svært tydelig.

Jeg har lagt på meg 8 kilo nå (5 måneder på vei), og de fleste synes jeg har liten mage og kan ikke se jeg har lagt på meg ellers. De som kjenner meg best ser at jeg har diger mage, større lår, antydning til lovehandles (hva har love med de nasty greine å gjøre??? grøss) og blitt feitere over hele ryggen (ikke like definerte muskler). Jeg ser stor forskjell på om bestevenninnenn min er 40 eller 45 kilo (men hun er bare 151 da, så da blir det veldig synlig)

Kommenterer det ikke med mindre jeg vet personen prøver å forandre vekten sin og blir glad for kommentaren.

Anonym poster: b0b442e6a4ab517c7f3cab6bbbd24128

Gjest yrild
Skrevet

Hva tenker du hvis det ser ut som en venn har gått opp 5 kg eller ned 5 kg siden sist feks? Tenker du over det?

Det ville jeg ikke lagt merke til. 10 kg derimot, det ser man.

Jeg legger mer merke til at noen har blitt mer opptatt av å kle seg bra, sminke seg, trene mer etc.

Skrevet

Kunne ikke brydd meg mindre. Jeg er ikke 14 år lenger, heldigvis.

Anonym poster: 87a19b0d0c3a3f143f9de79deaf98cfb

Spørsmålet var heller ikke om du bryr deg, men om du legger merke til det.

Anonym poster: 18ecf55b428cb84272e0218f3975f244

Gjest Kjempeanonym
Skrevet

Jeg har gått ned fem kg nå, men ser det ikke sjøl engang så forventer ikke at andre skal se det.

Merker det på klærne bare.

Men går jeg ned enda fem kg så vil det nok vises. ( forhåååååpentligvis :P )

Gjest Kjempeanonym
Skrevet

Jeg har gått ned fem kg nå, men ser det ikke sjøl engang så forventer ikke at andre skal se det.

Merker det på klærne bare.

Men går jeg ned enda fem kg så vil det nok vises. ( forhåååååpentligvis :P )

Glemte visst å svare på spørsmålet, hehe.....

Ja, jeg tenker over om folk går opp eller ned i vekt hvis jeg legger merke til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...