santhe Skrevet 31. mars 2013 #1 Skrevet 31. mars 2013 (endret) Noen som har erfaringer å dele? Ting som er bra, hva som ikke er fult så bra osv? Blir uansett ikke ennå, da lillegutt bare er 5mnd. Men tenker på å kjøpe den nærmere sommeren. Han sover i vogna på dagtid, så det er viktig at den er god til det også Endret 31. mars 2013 av santhe
santhe Skrevet 31. mars 2013 Forfatter #2 Skrevet 31. mars 2013 Herlig autokorrekt der, skal selvfølgelig stå joggster twist
Koala *g07* Skrevet 31. mars 2013 #3 Skrevet 31. mars 2013 Jeg er veldig fornøyd med min vogn. Brukes til dagsoving og synes den er romslig og god. Synes den er god å trille, lett, og enkel å legge sammen, samt at den tar liten plass. Enkel å justere i rygg, har hvertfall på 2013 mod justerbart fotbrett. Håndbrems. Et minus er at det er vanskelig å komme til under når liggestillingen er helt ned. Det er ikke stor plass å ha med seg noe i oppbevaringen under i forhold til annen sportsvogn jeg har vært vant med (brio happy).
santhe Skrevet 31. mars 2013 Forfatter #4 Skrevet 31. mars 2013 Jeg er veldig fornøyd med min vogn. Brukes til dagsoving og synes den er romslig og god. Synes den er god å trille, lett, og enkel å legge sammen, samt at den tar liten plass. Enkel å justere i rygg, har hvertfall på 2013 mod justerbart fotbrett. Håndbrems. Et minus er at det er vanskelig å komme til under når liggestillingen er helt ned. Det er ikke stor plass å ha med seg noe i oppbevaringen under i forhold til annen sportsvogn jeg har vært vant med (brio happy). Takk for svar Håpet på å høre gode tilbakemeldinger Jeg får bare hive meg i sparing, så kan jeg kanskje kjøpe den til sommeren. Har en simo kombivogn nå. Er egentlig veldig fornøyd med den, men den er så utrolig stor og tung. Vil ha en som er lettere og mindre når den er sammenlagt
Koala *g07* Skrevet 31. mars 2013 #5 Skrevet 31. mars 2013 Kjøp fra Tyskland, sparer du halvparten av det du vil gi her hjemme Enten kan du bestille evt hente selv. Baby-garage.de kan jeg anbefale. Har butikk i Kiel, og enkelt å finne om man tar båten over
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2013 #7 Skrevet 31. mars 2013 Kan også anbefale den! Har hatt den i snart to år. Bare brukt sportsdel og den er kjempe god for barnet. Sitter veldig godt i setet. Vil nok tro at den er best når barnet er litt større. For sittedelen passer leeeenge. Den er stor! Jeg har en lang 3 åring som sitter perfekt i den nå. Ikke noe problem. Det eneste som jeg syns er dumt, er kurven under. Den er veldig liten, men det er vel det eneste negative. Den er veldig lett å trille selvom barnet mitt veier nærmere 20 kg (!!!) og den er super siden den blir så liten sammenlagt at den passer i enhver bil vil jeg påstå! Mannen i huset var veldig skeptisk til 3 hjuling med svingbart forhjul, men han har innrømmet at den er en drøm å trille ettersom barnet vokser og blir tyngre (sammenlignet med 4 faste hjul). Nå har vi ikke brukt den kjempe mye, men den har holdt seg utrolig godt og ser fortsatt ut som ny. Jeg impregnerte den når den var ny, noe jeg anbefaler deg å gjøre! Anbefaler deg å bestille fra kiddies24.de og få den levert til noen i Sverige (om du kjenner noen der). Min kostet utrolige 3500 kr levert til sverige. Latterlig billig for ny, flott vogn!!! Anbefales Anonym poster: 0ab662b49708c9be4ceac046959b3f98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå