Anonym bruker Skrevet 31. mars 2013 #1 Skrevet 31. mars 2013 til samboer/mann når det gjelder sexnekt før dere stilte ultimatum om å prøve å gjøre noe med det eller pælme seg ut av forholdet? Her har det snart gått et HALVT ÅR uten sex, fordi HAN ikke vil. Og ja, jeg har prøvd "rett på sak", sexy undertøy, oppvarting, la ham være helt i fred og ta initiativet selv osv. Ingenting virker. Vi har INGEN former for sex eller nærhet - verken oralsex, klining, samleie eller noe annet. Begynner å bli lei, føler meg stygg, uelsket osv. Når jeg spør hva det er, så er det enten trøtt, sliten, opptatt, skal bare se noe ferdig på TV eller noe sånt, altså ingen reell forklaring. Anonym poster: 6cd735ad96748b62f6c3fb37ea743e4c
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2013 #2 Skrevet 31. mars 2013 oioi, føler med deg. Her mistet samboeren lysten for 4!!!! år siden. og det har ikke blitt bedre. Nå skal han til legen og få sjekket testosteronnivået, og er det normalt så sendes han til sexolog/psykolog. Det er utrolig ødeleggende, men det verste er at han ikke ser det selv. Jeg har aldri hatt så dårlig selvtillit som nå, 4 år med følelsen av at kjæresten ikke har lyst på sex er utrolig leit. Han har heller ingen forklaring på hvorfor det er sånn. Anonym poster: 250f8165cb789fe6a814182e1617f20d
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2013 #3 Skrevet 31. mars 2013 Er han verdt det? Anonym poster: 6388baf764727cc5389b8bd1f9b1dac0
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2013 #4 Skrevet 31. mars 2013 oioi, føler med deg. Her mistet samboeren lysten for 4!!!! år siden. og det har ikke blitt bedre. Nå skal han til legen og få sjekket testosteronnivået, og er det normalt så sendes han til sexolog/psykolog. Det er utrolig ødeleggende, men det verste er at han ikke ser det selv. Jeg har aldri hatt så dårlig selvtillit som nå, 4 år med følelsen av at kjæresten ikke har lyst på sex er utrolig leit. Han har heller ingen forklaring på hvorfor det er sånn. Anonym poster: 250f8165cb789fe6a814182e1617f20d Har du holdt ut i et forhold uten sex i FIRE ÅR??? Herregud du er tøff... HI Anonym poster: 6cd735ad96748b62f6c3fb37ea743e4c
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2013 #5 Skrevet 31. mars 2013 H O M O!!!! Anonym poster: c0427968898e9a73b83e28d87a6f4a23
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2013 #6 Skrevet 31. mars 2013 Han ville jeg ha droppa, gitt... Anonym poster: e79f03cb76426a7823a20b54963da5ab
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2013 #7 Skrevet 31. mars 2013 H O M O!!!! Anonym poster: c0427968898e9a73b83e28d87a6f4a23 Nope, han har bare hatt kvinnelige kjærester og er i slutten av 30-årene. Var kjent som skikkelig casanova i sine singelperioder og byttet jenter som hansker. HI Anonym poster: 6cd735ad96748b62f6c3fb37ea743e4c
BikkjeBisk Skrevet 31. mars 2013 #8 Skrevet 31. mars 2013 H O M O!!!! Anonym poster: c0427968898e9a73b83e28d87a6f4a23 Nope, han har bare hatt kvinnelige kjærester og er i slutten av 30-årene. Var kjent som skikkelig casanova i sine singelperioder og byttet jenter som hansker. HI Anonym poster: 6cd735ad96748b62f6c3fb37ea743e4c Problemer med testostoron-nivået eller kanskje deprimert?
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2013 #9 Skrevet 31. mars 2013 H O M O!!!! Anonym poster: c0427968898e9a73b83e28d87a6f4a23 Nope, han har bare hatt kvinnelige kjærester og er i slutten av 30-årene. Var kjent som skikkelig casanova i sine singelperioder og byttet jenter som hansker. HI Anonym poster: 6cd735ad96748b62f6c3fb37ea743e4c Problemer med testostoron-nivået eller kanskje deprimert? Det kan godt hende. Rart at det skjer akkurat etter at han blir i forhold med meg, han har aldri hatt det problemet før. Er redd for at det er hos meg problemet ligger. HI Anonym poster: 6cd735ad96748b62f6c3fb37ea743e4c
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2013 #10 Skrevet 31. mars 2013 Blomster Finn var en casanova og gift han også...... Anonym poster: c0427968898e9a73b83e28d87a6f4a23
Fae Skrevet 31. mars 2013 #11 Skrevet 31. mars 2013 Jeg har hatt to ekser som var slik. Det er en grunn til at de ble ekser for å si det slik. Jeg hadde verdens dårligste selvfølelse med dem. Troddelenge det var meg.At jeg ødla dem. Men det viste seg at jeg var uheldig. Har mann nå som ikke får nok av meg på 4. året og de andre kapitulerte etter 6 mnd begge to. Må legge til at jeg synes det er flott når folk vil jobbe mot å bedre det. Men for meg så forsvant alle følelsene for disse mannfolka med deres sexlyst. Det med et dårlig sexliv er utrolig sårbart og går begge veier. Så jeg forstår de mennene som pakker testiklene sine og drar når damene nekter. I tillegg så slet han siste med seg selv og dårlig selvfølelse pga sexlysten så han kompenserte med å bli voldelig. Dro i racerfart.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2013 #12 Skrevet 31. mars 2013 For meg er sexlysten fraværende pga misbruk i barndommen som jeg aldri, aldri vil klare å fortelle om. Til noen. Har ofte sexlyst i starten av et forhold men etterhvert blir de fullstendig borte og sex blir igjen bare noe skittent og ekkelt. Anonym poster: 37053e5c44ee6ac3c6302462d53404d7
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2013 #13 Skrevet 31. mars 2013 For meg er sexlysten fraværende pga misbruk i barndommen som jeg aldri, aldri vil klare å fortelle om. Til noen. Har ofte sexlyst i starten av et forhold men etterhvert blir de fullstendig borte og sex blir igjen bare noe skittent og ekkelt. Anonym poster: 37053e5c44ee6ac3c6302462d53404d7 Jeg har det på akkurat samme måte. Men jeg har ikke blitt misbrukt som barn. Sex har bare alltid vært skittent og ekkelt. Skulle ønske jeg visste hvorfor:( Anonym poster: b690630e736bacfcc50200f0c3dcbd99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå