Gjest overlord Skrevet 31. mars 2013 #1 Skrevet 31. mars 2013 Og til moderator som lar det skje.. Tenker da på dem som har så underutviklet sosial kompetanse at de syns det er morsomt å svare på alle innlegg meg "ok" eller "rappetert", eller som skriver endeløse tråder om diverse navngitte kjendiser. Jeg har ikke kommentert dette før, for jeg tenker at det beste er å ikke mate trollene. Men nå kjenner jeg at jeg ikke gidder mer. Gidder ikke bla forbi fem idiot-innlegg for å finne et vettugt. Vet ikke hva som er hensikten med å spamme forumet, men dersom det er å få andre brukere til å forsvinne så er dere i ferd med å oppnå dette for mitt vedkommende iallefall. For dette forumet er i ferd med å bli for dumt til å bruke tid på. (og ja, jeg vet at det nå kommer "ok", "rappetert" og "bare slett profilen din, vi vil ikke savne deg" svar. Så forutsigbart er forumet blitt.....)
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2013 #2 Skrevet 31. mars 2013 Ok! Anonym poster: f09ef603ad482f054f0e47c38469cdcb
Puma - sprekker snart! Skrevet 31. mars 2013 #3 Skrevet 31. mars 2013 Og til moderator som lar det skje.. Tenker da på dem som har så underutviklet sosial kompetanse at de syns det er morsomt å svare på alle innlegg meg "ok" eller "rappetert", eller som skriver endeløse tråder om diverse navngitte kjendiser. Jeg har ikke kommentert dette før, for jeg tenker at det beste er å ikke mate trollene. Men nå kjenner jeg at jeg ikke gidder mer. Gidder ikke bla forbi fem idiot-innlegg for å finne et vettugt. Vet ikke hva som er hensikten med å spamme forumet, men dersom det er å få andre brukere til å forsvinne så er dere i ferd med å oppnå dette for mitt vedkommende iallefall. For dette forumet er i ferd med å bli for dumt til å bruke tid på. (og ja, jeg vet at det nå kommer "ok", "rappetert" og "bare slett profilen din, vi vil ikke savne deg" svar. Så forutsigbart er forumet blitt.....) Støtter denne, og verdsetter at du sier ifra. Jo flere, jo bedre!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 31. mars 2013 #4 Skrevet 31. mars 2013 (endret) Nesten så det burde vært sendt en mail til Elin signert av alle oss som er pisslei av fjaset som har vært på forumet i det siste.. Ikke bare er det plagsomt, ubehagelig osv. Det er ikke minst driiiit kjedelig her nå. For meg frister det mer å svare "gjesp" i dustetrådene, enn "ok", for å si det sånn. Endret 31. mars 2013 av LillaGorilla♥♥
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2013 #5 Skrevet 31. mars 2013 Nesten så det burde vært sendt en mail til Elin signert av alle oss som er pisslei av fjaset som har vært på forumet i det siste.. Ikke bare er det plagsomt, ubehagelig osv. Det er ikke minst driiiit kjedelig her nå. Du digger jo Jarle Anonym poster: f09ef603ad482f054f0e47c38469cdcb
Ok! Skrevet 31. mars 2013 #7 Skrevet 31. mars 2013 Og til moderator som lar det skje.. Tenker da på dem som har så underutviklet sosial kompetanse at de syns det er morsomt å svare på alle innlegg meg "ok" eller "rappetert", eller som skriver endeløse tråder om diverse navngitte kjendiser. Jeg har ikke kommentert dette før, for jeg tenker at det beste er å ikke mate trollene. Men nå kjenner jeg at jeg ikke gidder mer. Gidder ikke bla forbi fem idiot-innlegg for å finne et vettugt. Vet ikke hva som er hensikten med å spamme forumet, men dersom det er å få andre brukere til å forsvinne så er dere i ferd med å oppnå dette for mitt vedkommende iallefall. For dette forumet er i ferd med å bli for dumt til å bruke tid på. (og ja, jeg vet at det nå kommer "ok", "rappetert" og "bare slett profilen din, vi vil ikke savne deg" svar. Så forutsigbart er forumet blitt.....) Ok!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 31. mars 2013 #8 Skrevet 31. mars 2013 Nesten så det burde vært sendt en mail til Elin signert av alle oss som er pisslei av fjaset som har vært på forumet i det siste.. Ikke bare er det plagsomt, ubehagelig osv. Det er ikke minst driiiit kjedelig her nå. Du digger jo Jarle Anonym poster: f09ef603ad482f054f0e47c38469cdcb Jeg starter dog ikke en million tråder om ham.
Puma - sprekker snart! Skrevet 31. mars 2013 #9 Skrevet 31. mars 2013 Har også tenkt på det. Om vi alle "signerer", så er vi kanskje i flertall, og det blir tydelig hva vi mener om denne måten å behandle andre.
Ok! Skrevet 31. mars 2013 #10 Skrevet 31. mars 2013 Har også tenkt på det. Om vi alle "signerer", så er vi kanskje i flertall, og det blir tydelig hva vi mener om denne måten å behandle andre. Ok!
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2013 #11 Skrevet 31. mars 2013 Har også tenkt på det. Om vi alle "signerer", så er vi kanskje i flertall, og det blir tydelig hva vi mener om denne måten å behandle andre. Burde vel være ganske enkelt å utestenge brukere som bare spammer? Anonym poster: fca7b1812f389724daa5919ac1b37f67
Gjest Kira Skrevet 31. mars 2013 #12 Skrevet 31. mars 2013 Ok! Gratulerer! Du vinner herved tittelen som den mest barnslige og irriterende personen på Dib. Føles det godt for deg å få denne oppmerksomheten? Kjenner du deg mer betydningsfull etter at du opprettet dette nicket? Eller er du bare den drittungen du alltid har vært?
Puma - sprekker snart! Skrevet 31. mars 2013 #14 Skrevet 31. mars 2013 Jo mere vi varsler ifra, jo mere oppmerksom blir moderator på hvem som spammer. Og blir det mange nok klager, så vurderes tiltak.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2013 #15 Skrevet 31. mars 2013 Jo mere vi varsler ifra, jo mere oppmerksom blir moderator på hvem som spammer. Og blir det mange nok klager, så vurderes tiltak. Tja, jeg tviler. Skjedde jo ingen forbedring etter greia med Juliea, og i alle de årene jeg har vært her har det eksistert drittslenging. Og jeg føler vi rapporterer og skriver innlegg i hytt og pine, men intet skjer, annet enn at man får et halvarrogant svar fra moderator. Anonym poster: 4dd06c5d1c3203864e609cc564620977
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2013 #16 Skrevet 31. mars 2013 Nå står det helt stille her, jeg kommer ikke på en passende overskrift, men kan ikke en av dere kreative sjeler lag en tråd som vi som er lei av dette kan signere? Om man ikke vil stå frem med nick som den som startet tråden, kan den jo signere anonymt. Det viktige er at vi som signerer viser nicket vårt. Anonym poster: 5cd7a2f7bbeba46dd7659f64b177391f
Puma - sprekker snart! Skrevet 31. mars 2013 #17 Skrevet 31. mars 2013 Jo mere vi varsler ifra, jo mere oppmerksom blir moderator på hvem som spammer. Og blir det mange nok klager, så vurderes tiltak. Tja, jeg tviler. Skjedde jo ingen forbedring etter greia med Juliea, og i alle de årene jeg har vært her har det eksistert drittslenging. Og jeg føler vi rapporterer og skriver innlegg i hytt og pine, men intet skjer, annet enn at man får et halvarrogant svar fra moderator. Anonym poster: 4dd06c5d1c3203864e609cc564620977 Vel, jeg gir meg ikke. Da får jeg heller drukne moderator i arbeid..
Ok! Skrevet 31. mars 2013 #18 Skrevet 31. mars 2013 Ok! Gratulerer! Du vinner herved tittelen som den mest barnslige og irriterende personen på Dib. Føles det godt for deg å få denne oppmerksomheten? Kjenner du deg mer betydningsfull etter at du opprettet dette nicket? Eller er du bare den drittungen du alltid har vært? Ok!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 31. mars 2013 #19 Skrevet 31. mars 2013 Nå står det helt stille her, jeg kommer ikke på en passende overskrift, men kan ikke en av dere kreative sjeler lag en tråd som vi som er lei av dette kan signere? Om man ikke vil stå frem med nick som den som startet tråden, kan den jo signere anonymt. Det viktige er at vi som signerer viser nicket vårt. Anonym poster: 5cd7a2f7bbeba46dd7659f64b177391f Den burde kanskje lages inne på Ris og Ros? For jeg kan garantere at moderatorene ikke er her inne og leser sånn helt av seg selv.. Linker man til denne tråden til dem, ber de en vel bare om å rapportere, hehe..
Gjest overlord Skrevet 31. mars 2013 #20 Skrevet 31. mars 2013 Jeg kan opprette en tråd på ris og ros, så kan alle signere den?
Puma - sprekker snart! Skrevet 31. mars 2013 #21 Skrevet 31. mars 2013 Nå står det helt stille her, jeg kommer ikke på en passende overskrift, men kan ikke en av dere kreative sjeler lag en tråd som vi som er lei av dette kan signere? Om man ikke vil stå frem med nick som den som startet tråden, kan den jo signere anonymt. Det viktige er at vi som signerer viser nicket vårt. Anonym poster: 5cd7a2f7bbeba46dd7659f64b177391f Den burde kanskje lages inne på Ris og Ros? For jeg kan garantere at moderatorene ikke er her inne og leser sånn helt av seg selv.. Linker man til denne tråden til dem, ber de en vel bare om å rapportere, hehe.. Post den begge steder, så alle får det med seg. Synes vi skal vises, om det så bare betyr noe for èn som har opplevd å bli dårlig behandlet her inne.
Himmel og hav Skrevet 31. mars 2013 #22 Skrevet 31. mars 2013 Støttes helhjertet! Det blir mindre og mindre interessant å være her inne. Jeg skrev akkurat et innlegg i en annen tråd om dette. Det å la alt slippe gjennom og basere seg på rapportering fra brukere er i tynneste laget om man vil ha et forum som er interessant for flere enn en sær skare av kjendisstalkere og andre raringer. At moderatorene visstnok heller ikke kan slette eller stenge brukere ute hjelper jo heller ikke i så måte.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2013 #23 Skrevet 31. mars 2013 Dere spammer jo like mye som de andre idiotene med stadig nye innlegg om det samme! Drittlei dere og. Ok! er Vicky Pollard og hun driter i hva dere mener om henne! Anonym poster: 390ad0dc69e47ccadd8ab5f190b89e20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå