Gå til innhold

Lær av meg :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja da skjedde det som har vært nevnt her inne før..

Hva skal man kaste i do- og ikke!

 

Jeg har så smått kastet en våtserviett i ny og ne, ikke daglig, kanskje heller ikke månedlig, men gjett hvem som måtte spyle opp rørene?

Og gjett hva proppen var?

Bare våtservietter.

 

Kommer til å koste noen tusen kroner, så jeg bare advarer!

I de siste mnd har det vært litt luft i vaskene(bråk) men ellers lite forvarsel.

 

Aldri kast i do, de samler seg sammen i en sving i røret på vei ned!

 

:)

 

Anonym poster: 2de3f7163e4351e8c661c90d1890f523

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sjekket at de våtserviettene du kastet kunne kastes i do? Skal stå på pakken. Eller spiller det ingen rolle?

 

kjipt da :/

 

Anonym poster: 5b7c6125651ddf15242a3813478d49c8

Skrevet

Oj.... takk for advarsel! Jeg kaster sikkert 3-4 stk i do hver dag. Ikkje bra...

 

Anonym poster: d50d0ea9268e20071781ec0e8cfa556c

Skrevet

Oj.... takk for advarsel! Jeg kaster sikkert 3-4 stk i do hver dag. Ikkje bra...

 

Anonym poster: d50d0ea9268e20071781ec0e8cfa556c

oi!! Stopp i dag, her flommet det over i utleieleiligheten pga MEG.

 

HI

 

Anonym poster: 2de3f7163e4351e8c661c90d1890f523

Skrevet

Er det virkelig noen som ikke vet at man IKKE skal kaste noe i do??? Hvor tett (Hihi) går det an å bli liksom?

 

Anonym poster: ed5b552319d72ff5026345ec3d3cd9f5

Skrevet

Er det virkelig noen som ikke vet at man IKKE skal kaste noe i do??? Hvor tett (Hihi) går det an å bli liksom?

 

Anonym poster: ed5b552319d72ff5026345ec3d3cd9f5

HIHI!

 

HI

 

Anonym poster: 2de3f7163e4351e8c661c90d1890f523

Skrevet

De fleste vet nok dette, vil jeg tro,

 

Anonym poster: 58eee56abf708b1844a35025fc11a576

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...