Gå til innhold

Ringe legevakt eller vente til tirsdag...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de kun når det er fare for liv man kan ringe legevakt eller? Har ekstreme smerter pga en revmatisk sykdom, ingen av de smertestillende jeg har hjemme hjelper. De som får meg til å sovne i det minste har jeg 1 igjen av.. Vet noen om legevakten kan hjelpe? Hater å ringe, så vil helst ikke føle meg dum når jeg evt ringer. Vær så snill å ikke sleng dritt da!

Anonym poster: 3a16a93fefb74202e8d9f86b73a45066

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring du :) Jeg ble hentet av sykebil etter en prolaps i ryggen. Kjørt til legevakten og fikk smertestillende. Ikke noe problem :)

Anonym poster: aa91089a983724c78b09f44eef52023b

Skrevet

Jeg ville ringt, så kan du jo si at du helst ikke vil føle deg dum som ringer, men at du har så mye vondt at du blir helt fortvila og ikke vet hva du skal gjøre. Forklar også at du bare har en tabl igjen.

Uff, det er fryktelig å ha så vondt...!! :( Håper du får hjelp!

Skrevet

Ring legevakten du. Legevakten er til for de som blir syke når fastlegen ikke er på jobb. Trenger ikke være døden nær for å ta kontakt. Håper du får noe som hjelper mot smertene;-)

Skrevet

Ring og snakk med dem. Jeg vet at mange legevakter er veldig restriktive med å gi ut eller skrive ut resepter på sterke smertestillende, men det skader jo ikke å spørre. God bedring!

Skrevet

Tusen takk for svar!:) Blir helt rørt når helt fremmede folk bryr seg!

Anonym poster: 3a16a93fefb74202e8d9f86b73a45066

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...