Gå til innhold

jeg vil videre i livet men er livredd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hele mitt liv aldri hatt noe godt rundt meg i min omkrets. mye kaos, bråk. Familiedrama heletiden. jeg ble mye mobbet å ble missbrukt. aldri snakket med noen om dette. jeg trodde jeg var sterk og derfor var kommet hit i livet. men nå er sønnen min fem år og jeg har sliti med dårlige forhold og økonomi. . jeg har jobbet mye med meg selv og for ett år siden traff jeg en kar. vi har nå flyttet sammen å jeg kunne nokk aldri drømt om en bedre mann. men jeg vet ikke om jeg tør. vi har alt på sell og han er fantastisk stepappa.. men jeg blir så bekjymret og sliter med å bli kjent med familien hans.. jeg vet ikke annet enn å passe barnet. . Jeg synes det er skummelt også det å stole på han. at det er trygt for meg at jeg mister os litt og begynner og jobbe igjen. Å gjøre meg fra alemor og selvstendig til samboer å avhennig av samboers støtte å hjelp. Dette er jo egentlig helt flott.. men jeg er så utrygg.. Hvordan er det for dere @ndre som flytter inn med ny kjæreste og en av dere har barn fra før?

Anonym poster: c01d68351b1a402fd17005738e67d411

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...