Gå til innhold

Har du prøvd å google navnet til barnet ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å se hva som ligger på nettet av bilder og informasjon om barnet? Det kan kanskje overraske hvor mye som ligger ute om barna våre. Man kan også lese om andre med samme navn, og kanskje få seg en overraskelse om de også :)

Jeg fant ut at mitt barn er det eneste i Norge med akkurat det navnet (kombinasjonen fornavn + etternavn). Interessant!

Anonym poster: 685ff74bed25867d6c12addeb280ba26

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får ingen treff på navnet ved å Google, og det er færre enn fire personer som heter det samme i Norge ;)

Skrevet

Jeg vet også at barna mine har navnekombinasjoner som ingen andre har. (det har jeg selv også)

Eneste treff jeg finner er på bursdagshilsner vi selv har lagt inn til barna på siden til lokalavisa.

Anonym poster: 97f50ae4e4071e22acd04ec9c254b1c8

Skrevet

Det ligger ingen søkbar info ute om mine barn.

Anonym poster: 3beba0c286246dd90dfa82ddd008e3d7

Skrevet

Ligger ingenting om mine barn heller ;)

Anonym poster: 09f54a5ccf8819edeae4e12cc89029f1

Gjest Thunder Road
Skrevet

Finner ingenting om mine barn :)

Skrevet

Ingenting om min sønn, nærmeste jeg kommer er pappaen min som dukker opp lengre ned på siden.

Skrevet (endret)

Kom ikke opp noe på min datter :) Er ganske sikker på at det er få eller ingen som har samme navnkombinasjon.

Endret av Nettie+jentungen
Skrevet

Søkt nå og kommer ikke opp noe på hele navnet deres. Søkte på halve navnet til hun ene da kom det opp ett bilde fra en avis hun har vært i. Og hun andre kom det ett avisbilde av søskenbarna hennes når jeg søkte med halve navnet.

Anonym poster: 69ea0dc602dd76836b08b0532e3bce49

Skrevet

Det eneste som kommer opp er notisen fra Menighetsblad hvor han er listet opp sammen med de som ble døpt samme dag.

Ellers kommer det fram noen bilder av meg og hans far siden de da tydelig søker etternavn, og kombinasjonen mitt og eksens etternavn er det bare sønnen vår som har.

Anonym poster: 26b9b4bd2fedbc7957f597a0fa446edd

Skrevet

Min sønn er den eneste i verden med sine navn. Det kommer ingen informasjon når man googler navnet.

Anonym poster: 380fcc1161768523cee192edc6c89619

Skrevet

googlet navnet på jenta mi.

takkoglov er det ingenting på google.

ingen som heter det samme som jenta mi.

Skrevet

Er en 13 år gammel Belieber og blogger som har navnet jenta mi hadde før. Hun har nå fått pikenavnet mitt til mellomnavn og da er det kun bursdagshilsen i lokalavisa å finne.

Anonym poster: 58e2deff7850309607974f83a7577fe9

Skrevet

På gutten fant jeg ingenting.

På jenta fant jeg litt info (gamle bosted), ett bilde fra avisa, og slektstre, på slektstreet sto det feil far!

Anonym poster: 90354e590ac15037246cf219a44d52e4

Skrevet

Søker jeg navnet til datteren min kommer det opp et bilde av henne fra lokalavisen og en artikkel om henne i et blad.

Anonym poster: f15fdd407b3ff9c208bd8f3d0c2d4821

Gjest sussie77
Skrevet

Eneste jeg fant av informasjon på mine barn var en bursdagshilsen i avisa til sønnen min.

Skrevet

Fant 1. klassebilde og bursdagshilsner fra avisa =) That's it.

Anonym poster: 757ed22e4eda2e701eb0eb7efb50f62d

Skrevet

Fant 3 bilder av vår datter som vi visste lå på nettet (nyfødt, bursdagdbildet og et bildet med oss fra en artikkel)

Skrevet

Fant fødselsannonsen hennes i lokalavisa, og notisen fra Menighetsbladet om at hun ble døpt den datoen i den kirka.

Skrevet

Eldste var det en del om.. Han har facebook, og driver med en idrett som ikke er helt vanlig, samt at han har en rolle i en tv-serie, og blir dermed nevnt i noen artikler.

Nr. 2 driver med samme idrett, og nevnes også.

Nr. 3 fødselsannonse

Anonym poster: 09e4e3303bd905f46298fdc59af80319

Skrevet

Finner fødselsannonse, bursdagshilsen og dåpsdatoen på kirken sine sider.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...