Gå til innhold

Sydenspørsmål...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen er som har dratt til syden alene med en 2 åring? Hvordan var det og har dere noen tips?

Anonym poster: 7d3c3381fd3b7af6916e66a756d00570

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er kanskje ikke den rette å svare, men svarer allikevel siden du ikke har fått noen svar.

Jeg har vært i syden med mann og 2 barn da. Fra de var 1 år. Var veldig greit, man passer jo alltid på en hver...

Så har jeg venner som har reist alene med 1 barn og jeg tror ikke det er så slitsomt siden du bare har 1 med deg, kunne nok reist alene med 1 barn, men aldri med 2 eller flere barn.

Er alltid veldig hønemor i syden, trafikk, basseng, folkemengder osv, og da synes jeg at det holder å se etter 1 barn, mer blir for travelt.

Hadde jeg vært deg hadde jeg reist med en annen venninne eller mor, søster etc? Hvis ikke du har noen å reise med synes jeg absolutt du burde reise alene med barnet ditt, tenk så kjekt..syden er jo drømmen for barn:)

Anonym poster: 3efabfa5c114db43e84f0cb95c867d99

Skrevet

Reiser alene til syden hver sommer med mine to barn, og det ene barnet er ikke som andre barn. Krever en del ekstra, men synes det går helt fint.

Ett tips er å reise til ett hotell som er barnevennlig og gjerne har all inklusive. Da er det ofte også underholdning på hotellet om kveldene. Er også andre barn der ditt barn kan leke med :)

Anonym poster: ea80465f041aa0a0669b97a0c6978121

Skrevet

Takk for svar! Da virker det ikke så avskrekkende alikevel :)

Anonym poster: 7d3c3381fd3b7af6916e66a756d00570

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...