Sunnmøringen Skrevet 31. mars 2013 #1 Skrevet 31. mars 2013 Hadde en SA for 6-7 uker siden (14 feb). Ikke fått mensen etter dette. Nå er graviditetstesten positiv igjen men hvordan skal jeg da regne meg til termin???
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 31. mars 2013 #3 Skrevet 31. mars 2013 Du kan jo kjøpe en clearblue digital test.. :-) men viktig å ikke vente for lenge da. :-)
Wollafruen Skrevet 1. april 2013 #4 Skrevet 1. april 2013 Fram til du får vært på ordinær UL eller målt hcg-nivået hos lege regnes SA-blødningen som "siste mens". Så i sånne terminkalkulatorer legger du inn den datoen du begynte å blø. Samme skjedde meg, og lege/jordmor gjorde det på den måten.
2apekatter og en ... Skrevet 1. april 2013 #5 Skrevet 1. april 2013 Jeg har null clue på slikt, men ville tenkt at etter SA vil det gå ca 13-16 dager til EL. Noe som vil indikere befruktning mellom 27feb - 2mars. Dette vil da gi ca termin første uke i desember. Men mulig jeg tenker helt feil.
2apekatter og en ... Skrevet 1. april 2013 #6 Skrevet 1. april 2013 Nei.. Vent.. Midten - slutten av desember.. Termin regnes jo ut i fra siste mens, ikke befruktning.
Sunnmøringen Skrevet 1. april 2013 Forfatter #7 Skrevet 1. april 2013 Nei.. Vent.. Midten - slutten av desember.. Termin regnes jo ut i fra siste mens, ikke befruktning. Takk for svar. Ser at hvis jeg legger inn dato for unnfangelse i slutten av feb, så blir termin i slutten av November. håper bare spiren holder seg fast denne gangen..
Sunnmøringen Skrevet 2. april 2013 Forfatter #9 Skrevet 2. april 2013 Digitaltest viste 2-3 uker, noe som tilsvarer 4-5 uker på vei. Omtrent som jeg hadde tenkt i grunn. Skal til lege i morgen, måle hcg.
mammatiltre-någravid Skrevet 2. april 2013 #10 Skrevet 2. april 2013 Du kan jo få en henvisning fra fastlegen din til en privar gyn... De kan finne ut ganske nøyaktig hvor gammelt fosteret er ved å ta innvendig ul når du ikke er lenger på vei. Koster litt mindre når du får henvisning fra fastlegen, enn om du bestiller time uten henvisning, når det gjøres hos privat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå