Gå til innhold

Noen som har hatt stikninger i en av eggstokkene ca 6dpo, og vært gravide?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er ca 6dpo, og når jeg våknet i morges, kjente jeg stikkende smerte i venstre eggstokken.. Turte ikke røre på meg når jeg kjente det, for var ikke noe godt, men ga seg relativt fort.. (kjentes hvertfall veldig ut som om det var i eggstokken).

Dette har kommet og gått litt i løpet av dagen, men har ikke vært like intenst som smerten jeg våknet med.. Har en liten ønsketanke om at det er egget som fester seg, men da hadde jeg kanskje kjent det i livmoren?

Har også kjent litt stikninger/litt brennende i høyre pupp. Høres nå veldig rart ut men..

 

Lurer på om det er noen andre her som har opplevd lignende, og etterhvert funnet ut at det har vært et graviditetstegn? Setter stor pris på å høre... :)

 

 

Anonym poster: 49595d86eb372dee600d45ab8c406a9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skulle gjerne svart deg, men er ikke kommet til IKM enda. jeg har hatt akkurat som press på eggstokkene, spes høyre side. er ikke vondt, bare rart. vært sånn i 2 dager, er 12 dpo. tok nettopp en EL test bare for å se om den slo ut, men nope. så får bare vente å se om TR dukker opp på tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm høres nå ut som om det er noe på gang hos deg da... Krysser fingre for deg!! :) jeg tenker å ta en test til helgen (hvis jeg klarer vente så lenge) ;) HI

 

Anonym poster: 49595d86eb372dee600d45ab8c406a9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen fler som har noen tanker rundt dette...?

 

Senere i dag har jeg kjent litt stikninger el hva jeg skal kalle det, i hele nedre del av magen.. Kjente også litt nedover beinet.. Men kommer og går!

 

Blir visst helt tullete her jeg hehehe ;)

 

Anonym poster: 49595d86eb372dee600d45ab8c406a9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 år senere...
Anonym bruker skrev (På 3/31/2013 den 22.05):

Noen fler som har noen tanker rundt dette...?

 

Senere i dag har jeg kjent litt stikninger el hva jeg skal kalle det, i hele nedre del av magen.. Kjente også litt nedover beinet.. Men kommer og går!

 

Blir visst helt tullete her jeg hehehe ;)

 

Anonym poster: 49595d86eb372dee600d45ab8c406a9f

Gammal post,men hvordan gikk det ? Jeg sitter med akkurat det samme nå. 

 

Anonymkode: 88bf0...857

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...