Gå til innhold

Blir så irritert på typen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet jeg muligens overreagerer.. men.. Ååå!! Hormonell og frustrert.

Kjæresten og jeg spiser lunsj sammen ved spisebordet på hytta ril foreldrene hans. Hele familien er der, de er mange! (Stor hytte/villa).. Så når kjøresten er ferdig så reiser han seg og bare drar!! Så der ble jeg igjen helt alene og bare halvspist... Noe så grusomt ekkelt! Kjenner jo ingen her..

Anonym poster: 701a499f8016bf5d36ea66e18d658a7a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden du ikke kjenner noen av de noe særlig, og han bare reiste seg og dro uten å si noe synes jeg du har lov til å reagere.

Skrevet

Æh.. Hvorfor dro han? Hadde dere kranglet? Kan han ha glemt deg hvis det var mange rundt bordet? Du kunne jo spurt ham hvor han skulle da..

Anonym poster: 60abd9834270ae569dd709688292fcf0

Skrevet

Vi kranglet ikke.. Han skulle hente snusen sin, jeg sa at han kunne vente til jeg var ferdig med å spise, så jeg slapp å sitte der alene. Men det hørte han ikke på, gikk å henta snusen og satt seg på stua sammen med alle andre.

Hi

Skrevet

Først skriver du at han bare drar, jeg forstår det slik at han stikker ut fra hytta, men så skriver du at han sitter seg i stuen! Herregud du er hormonell!!

Gjest Morn du
Skrevet

Og da satt du igjen alene ved bordet eller? Det var jo ikke slik at han reiste fra deg. Altså, han satte seg ikke i bilen og dro.

Gjest yrild
Skrevet

Jeg skjønner deg, men det er nok ganske normalt som voksen å sitte litt alene ved bordet ;-)

Du får snakke med ham om det når dere kommer hjem. Si at du er ukomfortabel i en sånn situasjon og om han ikke neste gang kan vente til du er ferdig med å spise, eller ihvertfall hente snusen sin og komme tilbake til bordet.

I et forhold skal man ta vare på den andre og selv om du "burde" kunne sitte alene litt tok han ikke vare på deg i denne situasjonen.

Skrevet

Jeg forstår deg veldig godt! Er sjenert, og tar litt tid før jeg blir trygg i sånne situasjoner. Hadde blitt veldig skuffa hvis kjæresten min ikke tok hensyn til at jeg ikke ville sitte alene og spise sammen med masse folk jeg ikke kjenner. Synes det var spesielt dårlig gjort når du faktisk sa ifra. Han kunne jo kommet tilbake til bordet i det minste.

Anonym poster: bf52f37ab374447e08dff7b70dca8efa

Skrevet

Jeg synes det er normal høflighet å sitte til alle har spist opp. Voksne mennesker bør man kunne forvente såpass av. Og spesielt på en fremmed plass hvor du ikke kjenner noen.

Jeg ville sagt i fra til min samboer om han gjorde noe slikt, men det skyldes også som sagt at jeg anser det som alminnelig høflighet at man sitter til alle har spist opp. Du er nok ikke hornonell, men utstyr med bedre manerer enn din kjære:)

Skrevet

kanskje det var bra han gikk så hadde du muligheten til å bli kjent med noen av de andre på bordet.

Å være litt selvstendig kommer man langt med av og til.

Anonym poster: 07b0dd6c8d8ca0c7cbfa8bacec933be3

Skrevet

Skjønner deg godt. Det er kjempe ekkelt!!!

Skrevet

kanskje det var bra han gikk så hadde du muligheten til å bli kjent med noen av de andre på bordet.

Mener du at å forvente normal høflighet og litt omtanke av kjæresten er for mye? Er glad mine foreldre så viktigheten av å lære meg å oppføre meg.

Skrevet

Mener du at å forvente normal høflighet og litt omtanke av kjæresten er for mye? Er glad mine foreldre så viktigheten av å lære meg å oppføre meg.

hun skrev jo at han satt seg sammen med alle de andre....enten så var det så mange at de brukte to bord, eller så har de slik på hytta at de går fra bordet når de er ferdige. Han gikk jo ikke langt vekk, skjønner at det kan være litt flaut å sitte med mange som man ikke kjenner, men jeg tenker at det er da en fin mulighet å snakke med familien og jeg da...

Skrevet

Hi her..

Det var bare jeg og typen som satt ved bordet, men da han gikk så satt jeg alene. Han dro på stua sammen med de andre.

Selv er jeg oppvokst med at vi venter med å forlate bordet til alle er ferdig.

Skrevet

hun skrev jo at han satt seg sammen med alle de andre....enten så var det så mange at de brukte to bord, eller så har de slik på hytta at de går fra bordet når de er ferdige. Han gikk jo ikke langt vekk, skjønner at det kan være litt flaut å sitte med mange som man ikke kjenner, men jeg tenker at det er da en fin mulighet å snakke med familien og jeg da...

Jeg oppfattet det som at de to satt alene til lunsj og hun ble sittende alene igjen ved spisebordet. Og det er vel også det HI bekreftet over her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...