Anonym bruker Skrevet 31. mars 2013 #1 Skrevet 31. mars 2013 Vi har to barn som er snart 2 og 3 1/2år. Jeg kjenner at jeg er så vanvittig sliten. Vi har sovet lite siden minste kom til verden og det har vært mye sykdom. Ting har begynt å stabilisere seg nå, men føler at jeg aldri får igjen overskuddet. Hører andre si at man må nyte tiden og at det er så flott tid, og jeg prøver jeg også, men merker at hverdagen tar på. Mange ganger tar jeg på meg et positivt ytre, men kjenner meg sliten innvendig. Flere som har det sånn? Og er det "lov" til å klage litt eller burde man bare nyte? Anonym poster: cfe1ee6dcabe60150fa3b74bf5747cfd
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2013 #2 Skrevet 31. mars 2013 "Nyte" småbarnstiden? Ja nå har jeg hørt det også Jeg har selv en liten gutt + en på vei. På jobben hvor mine fleste kolleger er 10-20-30 år eldre så er de veldig åpne på at de er veldig glade over å være ferdige med småbarnstida. Selvfølgelig syns de småbarn og babyer er søte osv, og selvfølgelig elsker jeg å være småbarnsmor, mn det er ikke til å legge skjul på at de årene handler mye om søvnmangel, selvforsakelse og å dekke alle andres behov enn sine egne. "Nyte" våkenetter, lange sykdomsperioder og morgen kl 05? Nei vet du hva Tror du bare er litt uheldi med omgangskretsen. Ellers er jeg heldig som har en ærlig omgangskrets som ikke har behov for å rosemale virkeligheten. Anonym poster: c240420a8e99f5c8ef18daae754aa35e
*Smiley* Skrevet 31. mars 2013 #3 Skrevet 31. mars 2013 Klag i vei:) Det er ikke en dans på roser bestandig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå