Gå til innhold

Ekkelt spørsmål.. (utflod)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i min 32. svangerskapsuke.

De siste dagene har jeg hatt veldig mye utflod, og den er gul.

Er det vanlig? Veldig mye altså, sånn plutselig. Den er litt tykk og.

Anonym poster: d6a8cd79bb7ff128621917e7ee681a15

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde veldig mye på slutten. Men det kan jo være fostervann også, men da trodde jeg ikke det var gult. Jeg ringte aldri føden, men i ettertid ut fra mengden (kunne være mengder som i mensblødning, litt som etter sæd renner ut igjen, rant konstant, og kunne risikere at det dryppa store dråper utflod i gulvet på morgenen etter jeg tok av trusa før jeg skulle dusje... så burde jeg nok ha ringt for å undersøke så det ikke var fostervann men tenkte rett og slett ikke over det da. Heldigvis gikk det bra atlså. Men du kan jo ringe føden om du er usikker.

Anonym poster: ea0aec54607113674de224743b9ea10c

Skrevet

Er heldigvis ikke slik at det drypper, men kommer ut masse. Sånn at jeg kan tørke hele tiden hvis jeg går inn på badet :P

Tror ikke det er fostervann? Det er ikke så tynt, mer tykt.

Skrevet

Jordmor sa til meg at det er veldig vanlig med økt utflod, kan være veldig mye til tider. Hvis det er fostervann holder det ikke med truseinnlegg. Men er du usikker så ringer du føden, bedre med en gang for mye enn en gang for lite :)

Skrevet

Ok :) Takk for svar. Nei, det er ikke så mye at trua blir gjennomvåt, men jeg synes bare det er ekkelt.

Satser på at det er helt normalt da. Jeg skal til jordmor snart, kan nevne det for henne kanskje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...