Gå til innhold

40 i feber midt på dagen.


Anbefalte innlegg

Skrevet

3 år og sjelden syk. Ble syk i går, nesten feberfri på dagen. lå rundt 38 i går kveld. I dag øker det på og nå har hun 39,8. Broren har store mandler og fikk pencilin hver gang han ble så syk, men usikker når hun ikke har det. Har ikke lyst til å drasse henne ut på legevakta unødvendig heller. Hvor langt lar dere det gå med feber før dere kontakter lege. Hun drikker litt saft men ellers ganske redusert, vil bare sove.

 

Anonym poster: 3619a3c92af3adae3e420c68a5a8af73

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring legevakten å hør hva de mener er greit. For med såpass sløv almenntilstand og høy feber hadde jeg gitt paracet og sett det an.

Skrevet

Ok takk. Hun har puls på160 også men puster normalt. Ser det ann litt.

 

Anonym poster: 3619a3c92af3adae3e420c68a5a8af73

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...