Gå til innhold

Herrejessufader!!!! Ja, d snye..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor i nord-norge!!! Slutt å surk, ut å måkk!!! Og kos dokker. D e herlig!!!

 

Dagens utblåsning som egentli høre fb tell..

 

Anonym poster: 0b47b9dd5433c9f639c1444dabfc6929

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor i Nord-Norge sier man snye?

 

Anonym poster: c291ac2db19bc39042e9b6120a2adf1f

Skrevet

Hvor i Nord-Norge sier man snye?

 

Anonym poster: c291ac2db19bc39042e9b6120a2adf1f

 

Har ei venninne fra Vesterålen. Hun sier "snye" og "snya"

 

Anonym poster: 01b0391a1f6d0266dde5d9219b74ae2f

Skrevet

Ja, da har snya en del! Heldigvis e gubben ute å brøyta. ;-)

Skrevet

Og her har det snedd mye :) Mannen er ute og freser as we speak. Ikke klagde han heller :)

 

Anonym poster: c291ac2db19bc39042e9b6120a2adf1f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...