Anonym bruker Skrevet 31. mars 2013 #1 Skrevet 31. mars 2013 Vi bor i nord-norge!!! Slutt å surk, ut å måkk!!! Og kos dokker. D e herlig!!! Dagens utblåsning som egentli høre fb tell.. Anonym poster: 0b47b9dd5433c9f639c1444dabfc6929
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2013 #2 Skrevet 31. mars 2013 Hvor i Nord-Norge sier man snye? Anonym poster: c291ac2db19bc39042e9b6120a2adf1f
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2013 #3 Skrevet 31. mars 2013 Hvor i Nord-Norge sier man snye? Anonym poster: c291ac2db19bc39042e9b6120a2adf1f Har ei venninne fra Vesterålen. Hun sier "snye" og "snya" Anonym poster: 01b0391a1f6d0266dde5d9219b74ae2f
♥Nemi♥ Skrevet 31. mars 2013 #4 Skrevet 31. mars 2013 Ja, da har snya en del! Heldigvis e gubben ute å brøyta. ;-)
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2013 #5 Skrevet 31. mars 2013 Og her har det snedd mye Mannen er ute og freser as we speak. Ikke klagde han heller Anonym poster: c291ac2db19bc39042e9b6120a2adf1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå