Anonym bruker Skrevet 31. mars 2013 #1 Skrevet 31. mars 2013 Er høygravid, sover dårlig for tiden, har en aktiv toåring i hus og en mann som jobber natt. Vanligvis går det bra og klarer å komme meg gjennom dagen uten noe problem og et smil om munnen. Men idag har jeg mye vondt i magen, vondt i ryggen,er sur og grinete. Og da hjelper det lite med en trassig toåring. Nå har tven vært av siden imorges, men nå må jeg ha pause for å få slappet av litt, for det sure humøret mitt går veldig utover ungen, noe som igjen har ført til mange tårer fra oss begge idag. Hater slike dager og gleder meg så til ungen skal i bhg igjen på tirsdag så jeg kan få slappet av litt alene for nå er jeg utslitt etter denne ferien. Anonym poster: c9dfe572428cd6bd1118e50c428c7389
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2013 #2 Skrevet 31. mars 2013 Ok. Anonym poster: 79dc5f8e4762002b234845a9387e6bbd
Gjest MMJ Skrevet 31. mars 2013 #3 Skrevet 31. mars 2013 Er høygravid, sover dårlig for tiden, har en aktiv toåring i hus og en mann som jobber natt. Vanligvis går det bra og klarer å komme meg gjennom dagen uten noe problem og et smil om munnen. Men idag har jeg mye vondt i magen, vondt i ryggen,er sur og grinete. Og da hjelper det lite med en trassig toåring. Nå har tven vært av siden imorges, men nå må jeg ha pause for å få slappet av litt, for det sure humøret mitt går veldig utover ungen, noe som igjen har ført til mange tårer fra oss begge idag. Hater slike dager og gleder meg så til ungen skal i bhg igjen på tirsdag så jeg kan få slappet av litt alene for nå er jeg utslitt etter denne ferien. Anonym poster: c9dfe572428cd6bd1118e50c428c7389 Kan du ikke ta deg en tur på kaffibesøk, evt invitere noen veninner og treffes i en barnehage eller lekeplass? Hjelper godt å komme seg ut litt
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2013 #4 Skrevet 31. mars 2013 Er høygravid, sover dårlig for tiden, har en aktiv toåring i hus og en mann som jobber natt. Vanligvis går det bra og klarer å komme meg gjennom dagen uten noe problem og et smil om munnen. Men idag har jeg mye vondt i magen, vondt i ryggen,er sur og grinete. Og da hjelper det lite med en trassig toåring. Nå har tven vært av siden imorges, men nå må jeg ha pause for å få slappet av litt, for det sure humøret mitt går veldig utover ungen, noe som igjen har ført til mange tårer fra oss begge idag. Hater slike dager og gleder meg så til ungen skal i bhg igjen på tirsdag så jeg kan få slappet av litt alene for nå er jeg utslitt etter denne ferien. Anonym poster: c9dfe572428cd6bd1118e50c428c7389 Kan du ikke ta deg en tur på kaffibesøk, evt invitere noen veninner og treffes i en barnehage eller lekeplass? Hjelper godt å komme seg ut litt Det hørtes ut som en god plan Skal høre om noen er hjemme, tusen takk Anonym poster: c9dfe572428cd6bd1118e50c428c7389
MammantilNurket Skrevet 31. mars 2013 #5 Skrevet 31. mars 2013 Huffamei - høres ut som en skikkelig pytondag. Sender deg en god klem, jeg
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2013 #6 Skrevet 31. mars 2013 Huffamei - høres ut som en skikkelig pytondag. Sender deg en god klem, jeg Takk Skal love deg den er pyton. Men sånn er det vel av og til, var bare så godt å få skrevet det en plass og få det ut. Anonym poster: c9dfe572428cd6bd1118e50c428c7389
MammantilNurket Skrevet 31. mars 2013 #7 Skrevet 31. mars 2013 Huffamei - høres ut som en skikkelig pytondag. Sender deg en god klem, jeg Takk Skal love deg den er pyton. Men sånn er det vel av og til, var bare så godt å få skrevet det en plass og få det ut. Anonym poster: c9dfe572428cd6bd1118e50c428c7389 Dette er stedet å dele! Jeg har voldsom respekt for dere som er gravide og har småbarn fra før - om jeg hadde hatt barn hadde de gått skikkelig for lut og kaldt vann *grøss* ...og jeg er bare i 6.måned - huttetu!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå