Gå til innhold

Jessheim - August- September- Oktober termin


gledermeg...veldig;)

Anbefalte innlegg

Hei

 

Er det flere enn meg i området med begynnende mager?

 

Hadde vært gøy å få til et treff og skravle litt.

 

Er det Interesse for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg har termin i november :) vi har en barselgruppe for høst/vinterbarna Jessheim og omegn. Der blir det etterhvert treff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei!

Jeg har en veeeldig begynnende mage og flytter fra Oslo til Jessheim nå før sommeren(innen 1.juli) :)

Har foreløpig termin ca sisten av September :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Har dere dannet en egen fb gruppe eller noe ? Lurte på om det var mulig å joine kanskje...? :)

Endret av Septembermirakel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei, ja hvis det er den samme som jeg er med på så er det en gruppe! har ikke skjedd så innmari mye der så vidt jeg har sett men det går ann å fikse! du må evt bli venn med en av oss som er med i gruppa fra før først om du vil joine ! kan godt legge deg til jeg ? send meg pm med navnet ditt i så fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så koselig med flere =) har ikke før desember jeg og flere ;) vil du og bli med i facebook gruppa ?? send meg navn på PM så skal jeg evt prøve å legge deg til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! så bra at det er flere som har "mager" kan man vel si nå :) . Er det noen interesse for ett treff snart? Er selv sykemeldt så det kunne ha vært hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, tror det kunne vært koselig :) er ikke sykmeldt men ! hehe

Går kanskje ann å få til noe inne på gruppa på face?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Jeg har termin 3. september :)

er du med i Facebook gruppa ? eller vil du være med ? =)

 

Kan vi ikke prøve å få til et treff for oss på øvre Romerike. Er ikke så intressert i å dra helt til strømmen etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, nei samme her men er du på facebook da`? kan jo foreslå Jessheim feks også kommer de som gidder å kjøre dit ?=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, nei samme her men er du på facebook da`? kan jo foreslå Jessheim feks også kommer de som gidder å kjøre dit ?=)

Hei

Ja, er i den face gruppen - øvre - nede Romerike. I utgangspunktet så var det bare ment  for øvre. Men hun som startet den utvidet den.

 

Skal foreslå treff, men er usikker om alle som har svart her er medi facegruppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

ja, nei samme her men er du på facebook da`? kan jo foreslå Jessheim feks også kommer de som gidder å kjøre dit ?=)

Hei

Ja, er i den face gruppen - øvre - nede Romerike. I utgangspunktet så var det bare ment  for øvre. Men hun som startet den utvidet den.

 

Skal foreslå treff, men er usikker om alle som har svart her er medi facegruppen.

 

ok=) har gjort det på face alt hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei damer med mager ;) Endelig fant jeg en gruppe med andre fra jessheim området som skal ha baby :D Jeg har riktignok termin 7 november, men skal ha keisersnitt så junior kommer i oktober =) Vi gleder oss masse da dette er vårt første barn. Hvordan er det med dere om dagen? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei =) spørs hvor mye aktivitet det er her nå :) men koselig med enda flere da! oktober er jo ikke så lenge til da ! vet du om det blir jente eller gutt da?

Hvis du vil kan du sikkert bli med i gruppa på facebook ..!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei =) spørs hvor mye aktivitet det er her nå :) men koselig med enda flere da! oktober er jo ikke så lenge til da ! vet du om det blir jente eller gutt da?

Hvis du vil kan du sikkert bli med i gruppa på facebook ..!?

Ja, det vil jeg gjerne =) Hyggelig å kunne småprate litt med andre. Samboeren min blir snart gal av alt babypratet mitt :P Hva heter gruppen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Ser at det er flere her som har interesse for et treff. De fleste er ferdige med ferien sin og man er tilbake i hverdagen. Hva med et treff? Jeg foreslår onsdag den 14 august kl 18 på egon på jessheim? er det noen som er med send pm til meg el gi beskjed i tråden her. Skal også legge ut forslag til treff på facebook siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Har dere plass til en til? Bodd på Jessheim i 1 år. Fikk en jente 14 august å vil gjerne treffe andre, da kretsen ikke er så stor her oppe enda:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...