Gå til innhold

Flaut å innrømme, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en baby på 2 uker. Da hun ble født var jeg lettet og glad for at det var over, følte morsinnstinktet satte inn med en gang, ville bare beskytte henne og passe på henne. Men...

Jeg synes ikke hun var spesielt søt. Fristet ikke å sende MMS-bilde til familie og venner fordi jeg syntes ikke hun var søt nok. Var redd for at de skulle synes babyen var stygg :/

Men etter 2-3 dager var hun plutselig verdens peneste baby. Nusser på henne hele tiden, elsker henne rett og slett. Føler ikke at jeg hadde noen form for depresjon heller.

Noen som har følt det samme ?

Anonym poster: 5416fc601480da5028eaf85d198c9a06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp :) Min førstefødte var perfekt, et utrolig vakkert barn. Nr 2 derimot, så ut som et lite, rødprikkete troll. Hals hadde han omtrent ikke, han hadde tunge øyelokk og en merkelig munn. Jeg trodde nesten han var forbyttet eller noe, han var så ulik broren. Etter noen uker kom han seg, og etter 1 mnd var han verdens nydeligste baby :) Ikke alle er født vakre :)

Anonym poster: ada87798f5553e719c63e59a10606b16

Skrevet

jeg var livredd for å få en stygg baby, men jeg ble forelska med en gang. takkoglov

Anonym poster: 0d454cb9f1a0d4792e2ac1b0cb7910ef

Skrevet

Ja. Min var full av kviser og så grusom ut med øyebetennelse og det hele så jeg tok ingen bilder i ca 1 mnd.

Anonym poster: d27e335bb88a99417b0d4a8ede452f86

Skrevet

når jeg fikk mitt første barn hadde jeg enorme forventninger etter å ha hørt på alle snakke om denne "magiske" morsfølelsen og fantastiske øyeblikk og tilknytninger og blah blah blah....

først hadde jeg ett vanskelig svangerskap der jeg definitivt ikke "glødet" så en tung og hard fødsel med komplikasjoner og vansker. når babyen bla lagt i armene mine, og jeg omtrent forventet englesang og spotlight lys var jeg bare utslitt og sliten. klarte så vidt å holde armene oppe og hadde egentlig bare lyst på en dusj....

kjærligheten kom og det har blitt akkurat passe "magisk" men jeg er veldig glad for at jeg denne gangen har realistiske tanker og forventninger rundt det som ligger forran oss (er 31 uker på vei)

Anonym poster: 317bdac149eaf2f24854065c54c249d1

Skrevet

Ok

Anonym poster: f4af6b776dcfe412d6f35f176b184faa

Skrevet

Takk for svar jenter. Godt å høre at det er flere. At jeg er normal, selv om det ikke føltes helt normalt :P

Tok bare et par dager så begynte jeg å ta bilder av henne hele tiden, sender bilder til familien min og er SÅ stolt av nurket :)

Hadde også bare hørt historier om hvor forelska du blir idet du ser barnet ditt for første gang. Turte ikke fortelle mannen min hva jeg følte, for han synes hun var så nydelig. Han elsket henne fra første sekund. Han kysset henne til og med med all "dritten" på rett etter hun kom ut :P

Anonym poster: 5416fc601480da5028eaf85d198c9a06

Skrevet

Jeg var sånn med førstemann. Han var ikke spesielt vakker med en gang, men ble vakrere og vakrere ;) Nr 2 var verdens vakreste fra første sekund :D

Skrevet

Hehe min hadde veldig langt bakhode, jeg prøvde hele tiden å skjule det med lua, og se på henne fra forskjellige vinkler for å prøve å få henne til å bli penere. :P Men det gikk jo tilbake etter et par dager, og hun var selvfølgelig verdens nydeligste. ;)

Anonym poster: 4951e3740becc034b4146ee9a03188b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...