Gå til innhold

Hvor spillegærne er deres 6-7-8 år gamle gutter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grrr, like før jeg hiver ut xboxen. Mas, mas, mas.

Anonym poster: 8ca1e65178cfa3b16e938ac95871cb09

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Relativt opphengt vil jeg si, men han takker ikke nei til å gå på ski/svømme/leke med kompiser osv heller. Nå har han et prosjekt gående ute og det gikk han rett ut til på morningen nå. Så sånn alt i alt tenker jeg at det ikke er så farlig at han liker spille -også :)

Anonym poster: 6a708c4634a1d5790e2def70b570ca32

Skrevet

Fint lite heldigvis. I motsetning til søsknene. Han har knapt tid til å sitte i ro og spise. Her skal det kastes ball, sparkes ball, sykles, turnes, gå på ski, lekes litt innimellom, and the list goes on. Hele tiden.

Anonym poster: d139d32908fdbf406dc64252645ca52c

Skrevet

Heldigvis veldig lite spillegal, selv om han har hatt Nintendo DS i noen år nå og nettopp har kjøpt seg Nintendo 3DS xl.

Han kan spille litt i perioder, men ikke mye da heller.

Anonym poster: 11bd4acc0acca105d126b290bc6fea1a

Gjest Thunder Road
Skrevet

Altfor opptatt av tv, pc, telefon og spill... En skikkelig teknologi-nerd:p Han kunne ha holdt på hele dagen om han fikk lov. Så her må vi rett og slett bare si at "nå må du gå ut å leke" eller leke med noe annet inne. Han godtar det da for han vet vi mener det. Han er 8.

Skrevet

Her er begge mine eldste helt hekta på minecraft, de er 5 og 9 år. Maser om å spille hele tiden. Femåringen kan finne på noe annet også innimellom, mens niåringen sitter bare å gnåler og maser på oss når han må ha spillepause, sier at spille er det eneste han liker å gjøre og at leking er for barnslig. Slitsomt!

Skrevet

Min gutt er og spillegalen. Det går i super mario på nintendo wii. Han står opp grutidlig hver dag så han kan spille før vi står opp. Men han liker også å sykle da. Når vi snakker med han er det alltid om mario ditt nintendo datt kan vi kjøpe det og det spillet.

Anonym poster: 657c6a4891e1a13a8562047c84da8d3b

Gjest Antarctica
Skrevet

Mine er på rasjonering. Jeg bestemmer når, hva og hvor mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...