Gustav Klitt Skrevet 30. mars 2013 #1 Skrevet 30. mars 2013 Oppriktig nysgjerrig. Jeg skulle egentlig vært på påskemiddag med overnatting hos svigers, men så fikk jeg et akutt anfall av sliten husmor og ble unnskyldt. Så nå drikker jeg vin og spiller Civ og ser på TLC (hehehe, the "learning" channel, seriøst) Men det er jo et veldig aktivitetsnivå her inne! Har alle bredbånd på fjellet i våre dager, eller er det flere som skulker påsken? Hva driver du med?
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2013 #2 Skrevet 30. mars 2013 Jeg har sett en dokumentar på svensk tv. Jeg fikk veldig sympati for mannen helt til jeg leser mer om saken på nettet.. Skummelt hvordan media kan utelate ting. Og takk til internett for at det finnes Anonym poster: c6e7ec518c53a80f8b9be7ca89162772
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2013 #4 Skrevet 30. mars 2013 Hva slags dokumentar var det? Michael Peterson, en mann som mulig drepte kona si og mulig moren til sine adoptivbarn. Anonym poster: c6e7ec518c53a80f8b9be7ca89162772
Gustav Klitt Skrevet 30. mars 2013 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2013 Ok. Og han ble fremstilt som uskyldig? Kom til å tenke på Overeksponert, NRK. Apropos farlige medier. (Ligger ute på nett-TV hvis du ikke har sett det!)
Nettie+jentungen Skrevet 30. mars 2013 #6 Skrevet 30. mars 2013 Venter på at en hockeykamp skal begynne. Havner farlig ofte her inne når jeg kjeder meg hjemme
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2013 #7 Skrevet 30. mars 2013 Ok. Og han ble fremstilt som uskyldig? Kom til å tenke på Overeksponert, NRK. Apropos farlige medier. (Ligger ute på nett-TV hvis du ikke har sett det!) Man får sympati ja.. men på nettet leser man om andre viktige ting som har skjedd så de utelater en del. Synd at man har makt til å gjøre slikt ukritisk. Må sjekke nett-tv Anonym poster: c6e7ec518c53a80f8b9be7ca89162772
det er berre mordi Skrevet 30. mars 2013 #8 Skrevet 30. mars 2013 Eg synes verken tv2krimmen eller westeren som byrjar etterpå har stått heilt til forventningane, så eg ser på TV med eit halvt auge, drikk øla mi og lirar ut av meg tåpelegheiter her inne.
Gustav Klitt Skrevet 30. mars 2013 Forfatter #9 Skrevet 30. mars 2013 Eg synes verken tv2krimmen eller westeren som byrjar etterpå har stått heilt til forventningane, så eg ser på TV med eit halvt auge, drikk øla mi og lirar ut av meg tåpelegheiter her inne. Hehe, jeg er snart i bunnen av vinflaska og kjenner at jeg er hakket mer web-sosial enn vanlig. Ser for meg at vi har omtrent samme positur i sofaen ;-)
det er berre mordi Skrevet 30. mars 2013 #10 Skrevet 30. mars 2013 Eg synes verken tv2krimmen eller westeren som byrjar etterpå har stått heilt til forventningane, så eg ser på TV med eit halvt auge, drikk øla mi og lirar ut av meg tåpelegheiter her inne. Hehe, jeg er snart i bunnen av vinflaska og kjenner at jeg er hakket mer web-sosial enn vanlig. Ser for meg at vi har omtrent samme positur i sofaen ;-) Eg ligg i stresslessen, men ja;) Eg ligg i alle fall i stabilt stresslessleie og ser alt anna enn aktiv ut;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå