Anonym bruker Skrevet 30. mars 2013 #1 Skrevet 30. mars 2013 Sitter på hytta med foreldrene mine og barn mens samboeren er på jobb. Har de siste dagne begynt å tenke tanken på at jeg kan være gravid. Menstruasjonen er 5 dager forsinket, noe som ikke er helt uvanlig for meg men ikke såå ofte det skjer. Kjenner ingenting, det som fikk meg til å tenke på det var at jeg konstant kjente lukter som ingen andre kjente. Har en helt sinnsyn bra luktesans for tiden! Ellers ingenting. Har influensa på toppen av det hele så mulig gravidsymptomene neddysses av feber ol.. Vel, vet ikke helt hva jeg håper på...vi ble enige om at vi hadde nok barn selv om vi ikke har noen sammen. Situasjonen rundt er også alt annet enn ideell da han jobber borte store deler av året og jeg har mye ansvar her som ikke bare kan settes bort. Får smøre tålmodigheten til tirsdag da jeg kan få kjøpt en test.. Anonym poster: 7230d36e8437bbd047ac4185623558cd
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2013 #2 Skrevet 30. mars 2013 Ok! Anonym poster: 88cd455ee37d9234fa8acd14ee6321c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå