Gå til innhold

Hva syns du om navnet Medea?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonym poster: 517ec224521efbb29c793cef0df03ed4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minner meg om den der brystpumpen...

 

Anonym poster: fc6b51cee0317c2026a9fe9687455178

Skrevet

Det mangler en L ;)

 

Anonym poster: fd962e8b27b21bee8df265b5b2ac7d64

Skrevet

Medea var vel ikke akkurat noe stort sjarmtroll, sånn personlighetsmessig. Blir som å kalle ungen Hades..

Skrevet

Medea var vel ikke akkurat noe stort sjarmtroll, sånn personlighetsmessig. Blir som å kalle ungen Hades..

 

Og da snakker jeg om Medea i gresk mytologi altså :)

Navnet i seg selv er for så vidt kult.

Gjest Skofantomet
Skrevet

Tenker brystpumpe, så nei :)

Skrevet

Virkelig ikke noen jeg ville kalt opp et barn etter. Kan like gjerne slå til med Charon eller Judas, liksom.

 

Anonym poster: 7b3ae2b1086f428ff72bbe62ec334568

Gjest Antarctica
Skrevet

Noen på denne sida syns jo Loke er OK, så det ville ikke forbløffe meg. Hils på min datter Medea og min sønn Lucifer, goddag goddag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...