Anonym bruker Skrevet 30. mars 2013 #1 Skrevet 30. mars 2013 Anonym poster: 517ec224521efbb29c793cef0df03ed4
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2013 #2 Skrevet 30. mars 2013 Minner meg om den der brystpumpen... Anonym poster: fc6b51cee0317c2026a9fe9687455178
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2013 #3 Skrevet 30. mars 2013 Det mangler en L Anonym poster: fd962e8b27b21bee8df265b5b2ac7d64
Smyril Line Skrevet 30. mars 2013 #4 Skrevet 30. mars 2013 Medea var vel ikke akkurat noe stort sjarmtroll, sånn personlighetsmessig. Blir som å kalle ungen Hades..
Smyril Line Skrevet 30. mars 2013 #5 Skrevet 30. mars 2013 Medea var vel ikke akkurat noe stort sjarmtroll, sånn personlighetsmessig. Blir som å kalle ungen Hades.. Og da snakker jeg om Medea i gresk mytologi altså Navnet i seg selv er for så vidt kult.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2013 #7 Skrevet 30. mars 2013 Virkelig ikke noen jeg ville kalt opp et barn etter. Kan like gjerne slå til med Charon eller Judas, liksom. Anonym poster: 7b3ae2b1086f428ff72bbe62ec334568
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2013 #8 Skrevet 30. mars 2013 http://no.m.wikipedia.org/wiki/Medeia Trollkvinne og heks er lite hyggelige assosiasjoner til et navn. . Anonym poster: b6e277364df6fe22892cc7562bed9c6f
Gjest Antarctica Skrevet 30. mars 2013 #9 Skrevet 30. mars 2013 Noen på denne sida syns jo Loke er OK, så det ville ikke forbløffe meg. Hils på min datter Medea og min sønn Lucifer, goddag goddag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå