Anonym bruker Skrevet 30. mars 2013 #1 Skrevet 30. mars 2013 Har en gutt som bare er i det verste humøret i dag! Kjenner jeg snart må ut på trappen å sitte meg for å roe meg ned. Hadde hyl og skrik EN time gjør han var i seng, etter han hatt lagt seg har det vært ditt og datt. Må hjelpe med det, hente det.. Jeg kjenner at om han ikke nå sovnet klikker det. Utblåsning Anonym poster: ef197d7545da86e1a64ba0cc34991c2d
Caprica Skrevet 30. mars 2013 #2 Skrevet 30. mars 2013 Treåringen har vært utrolig slitsom i dag så jeg vet hvordan du har det. Argh! I tillegg er han kommet i "hvorfor det?" - alderen. Hvorfor det til alt. Jeg blir gal!
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2013 #3 Skrevet 30. mars 2013 Treåringen har vært utrolig slitsom i dag så jeg vet hvordan du har det. Argh! I tillegg er han kommet i "hvorfor det?" - alderen. Hvorfor det til alt. Jeg blir gal! Kjenner til den! Og svarer jeg "sånn er det bare" får jeg slengt tilbake "det er ikke ett svar mamma" De er gode også selv om man av og til holder på å klikke. Anonym poster: ef197d7545da86e1a64ba0cc34991c2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå